Találat a #Aktivista, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Bírság a Vodafone-nak és a Magyar Telekomnak
A megtévesztő reklámjaikért a GVH megbírságolta a Vodafone-t és a Magyar Telekomot. A két cég 2010 és 2011-es mobilinternet kampányaikban azt állította, az ő szolgáltatásuk a “legjobb” és “leggyorsabb” a piacon. Hogy hogyan lehet két különböző szolgáltatás egyszerre a legjobb ugyanazon a piacon, már önmagában rejtélyes.
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Az 55. haláleset, amiért a SAMSUNG felelős
Az áldozat idén májusban, 32 évesen halt meg Koreában agydaganat következtében. A betegség hátterében feltehetőleg a munkahelyi szennyezés áll.
Uncategorized
Megmaradhat a Dunakeszi-tőzegláp
A Dunakeszi-tőzegláp hosszú évek óta húzódó története újabb fejezettel bővült a Kúria közelmúltban hozott két ítéletével. Van ok örvendezni.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Ételmarketig: célkeresztben a gyerekek
Sok gyerek nő fel mikrózott mirelit ételeket és porkajákat eszegetve. Nem csoda: az élelmiszeripar kifinomult trükkjei szinte beleédesgetik a kosarakba az egészségtelen ételeket.
Zöld Otthon mindenkinek
A mi utcánk – tedd szebbé és készíts videót!
Mindenkit zavar, ha szemetes az utca, ha benövi a sövény a bicikliutat, ha szétrohad a pad. Ezek olyan problémák, amelyek megoldásához nem kell másra várni, tüntetni, petíciókat írni. Mi is összeszedhetjük a szemetet, megnyeshetjük a sövényt, lefesthetjük a padot. Szervezzetek ti is akciót, ami szebbé teszi a környéketeket, hajtsátok végre és készítsetek videót róla!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Zöld smink – társadalmi felelősségvállalás a gyakorlatban
2009-ben négy vezető világmárka és egy lobbiszervezet szolgált rá a Fogyasztóvédelmi Világszervezet Rossz Vállalat díjára, amelyet a versenyzők a környezetvédelmi szempontból felelőtlen társadalmi magatartásuk miatt kaptak.
FOGYASZTÓ
Csatornafedő, hajókötél, szóbeszéd
A reklámipar sokszor a tényleges humort sem nélkülözi, legyen szó akár egy csatornafedőről vagy buszmegállóról. Viszont nem árt tisztában lenni vele, hogy akármennyire szellemesek is, ezek is csak el akarnak adni nekünk valamit.
BOLYGÓ
Tervezz, nyerj, bringázz!
I love JÓ – Azt vedd, ami JÓ neked! …és nyerj egy menő bringát! A tudatos vásárlást népszerűsítő, jó példákat megörökítő képeket vár a Nap-Hold Egyesület a 2. I love JÓ Képeslaptervező pályázatra. Beküldési határidő: június 1.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Éttermi kosztot háziállatainknak!
Egy fiatal önkéntesekből álló csapat „pet it” néven nyílt mozgalmat indított, hogy a helyi éttermek konyhai maradékai eljussanak a közelben lakók háziállataihoz, ezáltal csökkentve a környezet és a gazdik pénztárcájának terhelését. A pet it mozgalom a könnyű terjesztésre törekszik, így a „kecske” jól lakik, a „káposzta” pedig nem kerül a kukába.
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.