Találat a #Aktivista, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
Uncategorized
Környezet- és egészségvédelmi csapatverseny iskolásoknak!
A Zöld Dió Alapítvány – Kőbányai Bem József Általános Iskola – versenyt hirdet iskolásoknak azzal a céllal, hogy megismerjék a környezeti problémák környezet – és egészségügyi hatásait és a lehetséges megelőzési módokat.
Uncategorized
Gazdálkodj okosan! – online környezetvédelmi kvízjáték indul
Játssz, és próbáld ki magad! Környezetvédelmi online kvízjáték indul Gazdálkodj okosan! címmel. Sok értékes nyeremény és hasznos tapasztalat várja az érdeklődőket. A fődíj egy kerékpár!
FOGYASZTÓ
ÖkoKörbe járok – így gazdálkodom
A nagypályás pénzcsinálásra nevelő Monopoly évekkel a Gazdálkodj okosan! után érkezett az életünkbe. Nosztalgikusan gondolok vissza a játék körökre, amikor a 25 ezer forintos nappali bútorra kuporgattam pénzemet. Az előző rendszer erőforrás dőzsölős felfogásában nem tudtam helyén kezelni, hogy három körből ki kell maradjak, ha nem zártam jól el a csapot.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.
BOLYGÓ
Készíts saját filmet a Green Go fesztiválra!
Lenyűgöző képsoraiddal, vagy kreatív animációddal megmutatnád, milyen károkat szenvedünk el a biológiai sokféleség elvesztése vagy klímaváltozás miatt? Részt vennél egy új nemzetközi mozgalomban? Ha a válaszod igen, a Green Go fesztiválon a helyed! Terjeszd környezetvédelmi üzeneted!
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig ordítanak
A Médiatanács ezúttal a Duna Televíziót, a Magyar Televíziót és az RTL Klubot figyelmeztette a műsorok között sugárzott reklámjaik túlzott hangereje miatt.