Találat a #Aktivista, #Baba, gyerek, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Gyerekeket célzó marketing, #Gyorsétterem címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A gyerekek könnyen elfogadják, hogy nem vagyunk egyformák
„Akár csak egyetlen, a témában nem érintett olvasó kézbe veszi ezeket a különleges meséket, talán mozdul egy picit a világ előre. Nekem így színes a világ.” Ungvári Bélyácz Betti mesekönyv íróval, pedagógussal a színesavilág-book.hu kitalálójával beszélgettünk másságról, elfogadásról, mesekönyvekről.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A vézna, szemüveges, a Down-szindromás és a cigány – mesekönyvek az elfogadásról
Miközben szülőként azt szeretnénk, hogy a gyermekünk a környezetétől a lehető legnagyobb elfogadást kapja, vajon teszünk-e azért, hogy ő maga is elfogadóvá váljon? Gyereknap alkalmából olyan mesekönyvekből szemezgettünk, amelyek segítenek elfogadni a másságot.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csökkentsük a kiadásainkat: kockás füzet vagy szoftver?
A háztartási kiadások vezetésére már egész számítógépes iparág települt, de még mindig működik egy jól bevált megoldás is, amin nem fog a pénzhiány, az áramszünet vagy a hálózati túlterheltség – ez a kockás füzet.
KONYHA ÉS KERT
Nézz az étlap mögé!
Lehetséges a csak hazai termék vásárlása? Mit jelent a bio minősítés, és kik is pontosan azok az őstermelők? Többek között ezekre a kérdésekre keresték a választ a Jövő-t-Evő programsorozat első szakmai fórumán.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.
Zöld Otthon mindenkinek
Rákot okoznak az elektronikai összeszerelő munkások munkakörülményei
Ma több tucat nemzetközi civilszervezet arra kéri a globális elektronikai ipart, hogy vállaljanak felelősséget, és csökkentsék a káros vegyi anyagok használatát a gyártás során. A kezdeményezést a TVE is támogatja.
FOGYASZTÓ
Szorongás, önbizalomhiány és elhízás
És ez csak néhány a gyerekeket célzó agresszív marketing következményeiből. Hol csapnak le a reklámok gyermekeinkre, és milyen nyomot hagynak bennük?
FOGYASZTÓ
„Gyerekreklám nélkül nincs gyerekmédia sem”
Továbbra is reklámok célpontjai a gyerekek, de legalább drasztikusan csökkent a 12 éven aluliaknak szóló egészségtelen élelmiszerek reklámjainak a száma. Interjú dr. Fazekas Ildikóval, az Önszabályozó Reklámtestület főtitkárával.
Uncategorized
A Járókelő.hu jó eszköz az életminőségünk javításához
Számos bosszantó dologgal szembesülünk az utcákon. A járókelő.hu segít felelős állampolgárnak lenni, és összekapcsolja a városlakókat az önkormányzatokkal, szolgáltatókkal. Kérdéseinkre Le Marietta projektvezető válaszolt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tasclr: posztolom és megoldom a feladatokat
Ha nincs időnk, kedvünk vagy szakértelmünk a házimunkához, a tasclr.com-on kereshetünk segítséget. Vagy épp jelentkezhetünk feladatért. Kérdéseinkre Pócza Krisztián, a tasclr egyik alapítója válaszolt.