Találat a #Otthon és Iroda, #Papír, írószer, #Termékcímkézés címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
Zöld falak a nagyvilágból
A növényekkel befuttatott falak egészen új irányt jelentenek az építészetben, és még a legzordabb betonkolosszust is barátságosabbá tudják tenni. Összegyűjtöttünk néhány létező példát a nagyvilágból, vannak köztük egészen művésziek is.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A zöldülés anyagilag is megéri: ennyit spórolhat egy család
Az energia-, víz- és vegyszerhasználat csökkentése nemcsak a környezetnek tesz jót, de a családi kasszán is segít. Mennyit? Mire költhetjük a megspórolt pénzt? Cikkünkből kiderül.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ehető zöldséget teremnek a városi balkonok?
Népszerű a városi kertészkedés: sok erkélyt és balkont színesítenek kerti növények és egyre több közösségi kert jön létre városszerte. Klimatikus és pszichológiai oldalról ez egyértelműen pozitív és hasznos folyamat. A városban termesztett zöldségek és gyümölcsök egészségünkre gyakorolt hatását vizsgáltuk.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Tartósítás papírral
Becslések szerint a világ élelmiszerkészletének negyede a kukában végzi. A pazarlás csökkentéséhez járulhat hozzá egy találmány, amellyel meghosszabbítható a zöldségek és gyümölcsök eltarthatósági ideje. Egy egyszerű, gyógynövényekkel átitatott papírdarabról van szó.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Egyre népszerűbbek a nemzeti parkok és védjegyes termékeik
Egyre népszerűbbek a hazai nemzeti parkok és a Nemzeti Parki Termék Védjegy. Utóbbit címet egy év alatt már 102 gazdálkodó és szolgáltató, összesen 235 terméke kapta meg.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Győri Édes Dörmi dietetikus szemmel
Termékelemző sorozatunk folytatásaként ismét egy gyermekekre pozícionált terméket elemzünk. Valóban annyira jó minőségű és egészséges ez a termék, mint amennyire azt a szülők elvárnák? Középpontban a Győri Édes Dörmi piskótaszelet.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
KONYHA ÉS KERT
Meddig jó az étel?
Mi a különbség az eltarthatósági idő és a minőség megőrzési idő között? Hogyan számolják és milyen jelentősége van a fogyasztókra nézve? A legfontosabb tudnivalók röviden.
BOLYGÓ
Ismerd meg a címkéket: Rainforest Alliance
Ezen a héten újabb címkével bővítjük (öko)címke adatbázisunkat. A Rainforest Alliance egy fenntarthatósági program trópusi országok farmerei számára, megfelelő gazdasági alternatívát jelentenek az esőerdők irtása helyett.
FOGYASZTÓ
Világosbarna és nem kakaó ízű a hamis kakaó
Eddig mintegy 1000 zacskó hamisított kakaó zárolását és kobzását rendelte el a NÉBIH Kiemelt Ügyek Igazgatósága (KÜI). Az ügyet a gyártó bejelentésére kezdte el vizsgálni a különleges esetekre specializálódott csapat.