Találat a #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Jogsértők voltak az Avon reklámjai
A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt a GVH 40 millió forint bírságot szabott ki az AVON-ra.
FOGYASZTÓ
Írd át a Reklámetikai Kódexet!
Milyen egy etikus reklámügynökség? Mit kell, és mit nem kell szabályozni a reklámetikai kódexben? Most minden megváltozhat. Írd meg te is a javaslataidat!
FOGYASZTÓ, Szépség-egészség, Zöld Otthon mindenkinek
Megtévesztő L’Oréal reklámok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 150 millió forint bírságot szabott ki a L’Oréal Magyarország Kozmetikai Kft-re. A kozmetikai világcég ugyanis egyes termékeiről, azok hatásáról megtévesztésre alkalmas állításokat tett közzé.
FOGYASZTÓ
A világ teste mintegy átfúródik
Hogyan rántsuk le az utolsó bőrt is pusztuló Földről és profitáljunk mások elszegényedéséből? Az útmutatót egy mellesleg társadalmi felelősségvállaláson alapuló ökobefektetési csomagot is kínáló banktól kaphatjuk meg.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A csapvíz nem árt az egészségnek
A vezetékes ivóvíz és az ásványvíz fogyasztása árt az egészségnek – állította a Nap Háza Kft. víztisztító berendezésének reklámozásakor. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint azonban nem csak ezen állítások alaptalanok, de a nem megfelelő használat esetén éppen a hirdetett víztisztító berendezés lehet veszélyes az egészségre.
FOGYASZTÓ
10 milliós bírság az FHB-nek
A GVH 10 millió forintra bírságolta a FHB Jelzálogbank Nyrt -t, mert a bank lakáshitel termékeihez nyújtott hitelfedezeti életbiztosításról 2004 és 2006 között adott egyes tájékoztatásai alkalmasak voltak a fogyasztók megtévesztésére.
Baba-mama, Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A tavalyi év legrosszabb vállalatai
- #Baba, gyerek
- #Bírság és megtévesztés
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Felelőtlen marketing
- #Megtévesztő reklám
- #multik
- #Nagylátószög
Hat nagy cégnek ítélte „Az év rossz vállalata” címet 2008-ban a Fogyasztóvédelmi Világszervezet. A „díjazott” multik – köztük a Tesco, a Samsung és a Toyota – kirívó felelőtlenségük miatt részesültek az „elismerésben”.
FOGYASZTÓ
Reklámkampányt vállalt a Raiffeisen
Kötelezettségvállalással zárult a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Raiffeisen ellen indított versenyfelügyeleti eljárása. A bank vállalta, hogy ismeretterjesztő kampányt folytat annak érdekében, hogy a fogyasztók tájékozottabbak legyenek a lakás- és egyéb hiteltermékekkel kapcsolatban.
FOGYASZTÓ
Lehet, mégsem gyógyít – méregtelenítő és biorezonanciás készülékek miatt büntetett a GVH
Négy vállalkozást bírságolt meg a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A cégek gyógyhatást tulajdonítottak az általuk forgalmazott készülékeknek, ám állításaikat megfelelő bizonyítékokkal nem tudták alátámasztani.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A kakaófoltot a Vanish sem hozza ki
A televíziós reklámok állításaival ellentétben a Vanish klórmentes fehérítők sem alkalmazhatóak az összes színes ruhára és a kakaófolt eltüntetésére sem alkalmasak – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata.