Találat a #Megtévesztő reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Csatornafedő, hajókötél, szóbeszéd
A reklámipar sokszor a tényleges humort sem nélkülözi, legyen szó akár egy csatornafedőről vagy buszmegállóról. Viszont nem árt tisztában lenni vele, hogy akármennyire szellemesek is, ezek is csak el akarnak adni nekünk valamit.
FOGYASZTÓ
A hízelgés mindig bejön
Akik eddig hittek annak a régi axiómának, hogy a marketingben olcsó hízelgéssel nem lehet bevágódni, nos, azoknak lehet, hogy újra kell gondolniuk a kérdést. A legújabb kutatások szerint a hízelgés még akkor is tartós és pozitív nyomot hagy bennünk, ha felismerjük, hogy nem őszinte.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mi köze a cowboynak a cigarettához?
A fenti kérdésre a válasz: semmi. Viszont mégis mindenki tudja, melyik márkáról van szó, és egyből bevillan a festői vadnyugat képe. Ilyen és ehhez hasonló logikátlan képzettársításokra alapoznak az asszociációs reklámok, nem kis hatékonysággal.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Csajok és cicik – még mindig működik
Közismert, hogy a legócskább reklám- és marketingfogás a szép, lenge öltözetű, vagy félmeztelen hölgyek mutogatása. De vajon tényleg bejön? Igen!
FOGYASZTÓ
Öt mágikus nap, amikor a nők inkább vásárolnak
Kutatások szerint létezik havonta öt nap, amikor a női vásárlók különösen fogékonyak bizonyos termékekre. A reklámszakemberek sem késlekedtek a válasszal…
FOGYASZTÓ
A jó nő jobb, mint egy jó üzlet
Egy dekoratív nő fotójával mindent el lehet adni még áron felül is, legalábbis a férfiaknak – ezt mutatja egy banki szolgáltatásokat vizsgáló teszt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megtévesztő reklám?! A GVH-hoz fordulunk Calgon ügyben
Választ kaptunk a Calgontól az ecet mosógép-károsító hatásával kapcsolatos nyílt levelünkre. Mivel az állításaikat alátámasztó kutatást nem érezzük elég megalapozottnak, a GVH-hoz fordulunk.
FOGYASZTÓ
Álcázott reklám miatt büntették az Axel Springert
A GVH 1-1 millió forintra büntette a Phytotec Hungária Bt-t és az Axel Springer Kft-t, mert tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor szerkesztői tartalomnak álcázott reklámokat tett közzé.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Lezártuk a bukszákat
A TVE akcióját támogatva, Görög Zita lezárta a járókelők bukszáját a pénteki Ne vásárolj semmit! napon. Ha el akarod kerülni a túlköltekezést karácsonykor és az év többi napján, olvasd el tippjeinket.