Találat a #Környezetvédelem, környezetszennyezés, #multik, #Nagylátószög, #Reklám, #Utazás, ökoturizmus címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Komposztálható tányérok mosogatásmentes bulihoz
Cukornád, búzakorpa, pálmalevél, mi a közös bennük? Mindegyikből készítenek eldobható ökotányérokat, de a lista még nem teljes. Nézzük, miből választhat és hol veheti meg ezeket, aki eldobható poharas, tányéros bulit szervezne, és kerülné a műanyag darabokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Divattervezőből lett tortadesigner – Raj Ráchel és a Fairtrade
A TVE 15. születésnapjára a tortartervező, Raj Ráchel készített a csokitortát, Fairtrade kakaó és csoki felhasználásával. A Fairtrade termékek nem ismeretlenek a számára, és fontosnak tartja, hogy szélesebb körben is terjedjenek.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Hulladékcsökkentő karácsonyi kihívás #2
Folytatjuk a sorozatot, amelyben egy kétgyerekes édesanya vállalja, hogy zöldebben, tudatosabban készül majd a karácsonyra, sikereit és kudarcait is megosztja egy négyrészes cikksorozatban. Most az advent első hetéről olvashattok.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A Fairtrade 2020-as terve Téged is (meg)érint
A klímaváltozás, éhezés, kizsákmányolás korában az etikus kereskedelem reményt adhat. Az idén 20 éves Fairtrade globális helyzetjelentését olvasva elsírod magad, aztán mész, és veszel egy tábla etikus csokit.
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nem akármilyen technológiai cég a legzöldebb 2017-ben
A Fairphone kapta a legtöbb pontot a Greenpeace vezető technológiai cégeket rangsoroló idei listáján.
BOLYGÓ
Balogh János Kárpát-medencei Környezet-és Egészségvédelmi Csapatverseny
Versenyfelhívás 12-14 éves korosztálynak a 2017-2018 tanévre. A verseny célja, hogy a tizenéves korosztály legyen tisztában a különböző környezeti problémák környezet- egészségügyi hatásaival és ismerje meg a lehetséges megelőzési módokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A franciák megszorongatják saját giga-cégeiket
- #CSR
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Nagylátószög
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Természetvédelem, biodiverzitás
A franciák törvényt hoztak arra, hogy legnagyobb vállalataiknak, ha nem is lehetetlen, de nehezebb legyen megsérteniük az emberi jogokat vagy környezetkárosító módon működniük.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Bor, ami nem csak finom
Hatalmas lendülettel hódítanak a bio borok szerte a világban. Tudjuk, hogy a vegyszermentes szőlészet kíméli a környezetet, de egyre többen vallják, hogy a bio bornak az íze is jobb. Sőt, van egy bónusz tulajdonsága is.
BOLYGÓ, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kis bringabirodalom: Go Mobility
Nem tudod, mi az a velocipéd? Már régóta szeretnéd kipróbálni a tandembicajozást? Érdekelnek az elektromos járművek? A Go Mobility kölcsönzőjében mindegyiket kipróbálhatod, boltjukban pedig a Tudatos Vásárló Kedvezménykártyát is használhatod.