Találat a #Elektronika, számítástechnika, #Kereskedelem, Fair Trade, #Kommunikáció címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már letölthető a fogyasztóvédelmi applikáció
A mindennapok során számos alkalommal előfordul, hogy vitás kérdésekben azonnali válaszokra lenne szükség. Ebben segít az NFH új okostelefon-alkalmazása, amely a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot adja a felhasználók kezébe, de lehetőséget teremt arra is, hogy vásárlásainkról és a termékhez kapcsolódó reklamációs határidőkről is nyilvántartást vezessünk.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Vajon ki kaszál a kesun? – A szupermarketek árpése és megoldás
- #Egészség, betegség, gyógyulás
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Shopping consciously
- #Zöldség-gyümölcs
Cikksorozatunkban az indiai kesudió-feldolgozó üzemekben tapasztalható munka-és termelési körülményeket vizsgáló tényfeltáró kutatás eredményeibe adunk betekintést. A kutatást a Tudatos Vásárlók Egyesületének partnere, a brit Traidcraft Exchange készítette 2013-ban. Hogyan működik a szupermarketek árprése és milyen megoldások kínálkoznak a problémára?
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Vajon ki kaszál a kesun?
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Ép test
- #Étel-ital
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Shopping consciously
Cikksorozatunkban az indiai kesudió-feldolgozó üzemekben tapasztalható munka- és termelési körülményeket vizsgáló tényfeltáró kutatás eredményeibe adunk betekintést. A kutatást a Tudatos Vásárlók Egyesületének partnere, a brit Traidcraft Exchange készítette 2013-ban. Első körben azt mutatjuk be, hogyan telnek a munkások mindennapjai.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A fogyasztókat védik az új szabályok
Új fogyasztóvédelmi uniós irányelv lépett életbe. Ezek után a fogyasztó sokkal könnyebben tehet majd panaszt és érvényesítheti jogait.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Honnan jön a mangó? – munkások a szegénységi küszöb alatt
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Shopping consciously
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Zöldség-gyümölcs
Megszerettük a mangót. De honnan érkezik Magyarországra és milyen körülmények között termesztik? Cikksorozatunkban bemutatjuk a kevésbé ismert, és kevésbé vidám részleteket is. Most a munkások megélhetési körülményeit.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Ajándék almalé, facsemete: különleges kedvezmények a Föld napja alkalmából
- #Bio
- #Étel-ital
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Shopping consciously
- #Testápolás, tisztálkodás
- #TVE Hírek
Meglepetéssel készül a Tudatos Vásárló Kedvezménykártya több elfogadóhelye a Föld napja alkalmából április 21-27. között. Vásárlási utalvány, facsemete, egy pohár friss almalé, családi belépő kisorsolása az Aggteleki Nemzeti Parkba – csak néhány plusz kedvezmény a sok közül. Ha kártyatulajdonosként csatlakozol, most duplán is megéri!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Megéri a multik körmére nézni
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Nagylátószög
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Szép dolog szembeszállni az etikátlan óriásvállalatokkal, de eredményt úgysem érhetünk el velük szemben – gondolják sokan. Az Oxfam nevű civil szervezet bebizonyította, hogy alig egy év alatt jelentős változtatásokra lehet bírni a legnagyobb cégeket is.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Budapesti bolhapiac-áruházak: „Megakasztják a globalizáció fogaskerekét”
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Lakóhely, környék
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Sok kacat lapul a szekrény mélyén? Ha nem akarjuk kidobni, de nincs időnk egyesével hirdetni, vagy egy bolhapiacon dekkolni az árusstand mellett, irány egy önkiszolgáló bolhapiac-áruház.