Találat a #Bírság és megtévesztés, #Felelőtlen marketing, #Fogyasztóvédelem, #Testápolás, tisztálkodás címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikrohullámú sütő: áldás vagy átok?
A mikrohullámú sütő az emberiség egyik nagy találmánya – kár, hogy ilyen sokan gyanakodnak rá.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mit jelentenek a kozmetikumokon lévő címkék?
Összeszedtük a leggyakoribb termékcímkéket, amelyek azt jelzik, hogy egy kozmetikum nem káros az egészségre és környezetbarát.
FOGYASZTÓ
Békéltetők: itt az idei első pozitív és negatív céges lista
A Budapesti Békéltető Testület nyilvánosságra hozta pozitív listáját azokról a vállalkozásokról, akik együttműködtek a testülettel, és akikről a fogyasztók igazolták, hogy teljesítették a testület döntését. A feketelista a testület ajánlásait nem teljesítő vagy együtt nem működő vállalkozások sora.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG
Infoteszt: alumíniummentes férfidezodor – összetevők
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 12 különböző alumíniummentes férfidezodort vizsgált meg termékcímke alapján, hogy vannak-e egészségügyi kockázatot jelentő összetevők a termékekben, és biztonságosabbak-e az ökovédjeggyel rendelkező termékek?
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG
Infoteszt: alumínium-mentes férfidezodor – hatékonyság
12 alumíniummentes férfi dezodort teszteltek a TVE támogató tagjai egy héten keresztül nyugis és sportos napokon. Pontozták mennyire hatékonyak testszag ellen, hagynak-e foltot a ruhán, okoznak-e viszketést. A TVE szakértője a dezodorok összetevőit is elemezte.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelmi tippek utazóknak
Elmaradt programok, szálláshellyel kapcsolatos kifogások, gyakori vitás ügyek. A Budapesti Békéltető Testület tanácsai az utazások során leggyakrabban felmerülő fogyasztóvédelmi problémákra.
FOGYASZTÓ
Tíz lépés, hogy ne fosszanak ki az interneten
Március 15. a Fogyasztóvédelmi Világnap. Ahogy a világ egyre inkább virtuálisan éli életét, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet idén az internetes biztonságot helyezte fókuszba. Hétköznapi online felhasználóként a következőket tehetjük, hogy ne éljenek vissza adatainkkal.
FOGYASZTÓ
Így reklamálj a karácsonyi ajándék miatt
Kétszer kaptad meg ugyanazt a könyvet, későn érkezett a megrendelt termék, nem jó a pulcsi mérete? Összeszedtünk néhány hasznos infót, amit érdemes tudnod, mielőtt a reklamálni kezdesz.
FOGYASZTÓ
Hova forduljunk fogyasztóvédelmi panasszal 2017 januárjától?
Az NFH megszűnésével 2017 január 1-től fogyasztóvédelmi panaszainkkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz kell fordulnunk.