Találat a #Aktivista, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
Uncategorized
Nyuszi vásárlása helyett jelképes örökbefogadás
Húsvéti nyúl vásárlása helyett inkább fogadj örökbe névlegesen egy állatot!
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
Uncategorized
Lehet-e jó egy szupermarket?
Zavar a kínai fokhagyma? Keresed a fenntartható termékeket a miskolci kiskereskedelmi láncok polcain? Nyomozzuk ki közösen a megbízható élelmiszer forrásokat!
KONYHA ÉS KERT
Milyen a jó piac? – Képzés és műhelymunka Kisteleken a helyi termékek piacra jutásáról
Szeretnél vásárlóként Kistelek vonzáskörzetében jó minőségű élelmiszerhez jutni? Termelőként keresed termékeid helyi piacát, többet szeretnél tudni a vásárlók igényeiről? Érdekelt vagy egy jó piac műkésében? Gyere el október 3-án a TVE képzésére, Kistelekre!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.
KONYHA ÉS KERT
Méltányos gyümölcsöt! Csatlakozz Te is a nemzetközi petícióhoz!
A nekünk és más európai fogyasztóknak termelt gyümölcsöket sokszor borzasztó körülmények között állítják elő. A földeken és az üzemekben dolgozók legalapvetőbb jogait világszerte lábbal tiporják, különösen a fejlődő országokban. Tudatos vásárlóként és fogyasztóként is tehetünk azért, hogy ez megváltozzon. Ezzel a petícióval jelezheted a felelős döntéshozók felé, hogy te méltányos gyümölcsöt szeretnél.