Találat a #Aktivista, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tasclr: posztolom és megoldom a feladatokat
Ha nincs időnk, kedvünk vagy szakértelmünk a házimunkához, a tasclr.com-on kereshetünk segítséget. Vagy épp jelentkezhetünk feladatért. Kérdéseinkre Pócza Krisztián, a tasclr egyik alapítója válaszolt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Idén is Ne Vásárolj Semmit! Nap
Időnknek egyre nagyobb részét emészti fel a bevásárlóközpontokban tanyázás, a boltok közötti járkálás, a hirdetési újságok átnyálazása, vagy épp termékinformációk hajhászása az interneten. De ez fáj a Földnek. Állj meg egy napra!
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Erdőkert, közösségi mezőgazdálkodás és világbéke egyben
Frank Wesemann-nal, a Brandenburg-közeli Waldgarten gazdájával beszélgettünk, aki kertész, magmentő és egy jobb világban rendületlenül hívő, elhivatott aktivista is.
Uncategorized
Vár a TVE őszi teadélutánja
Várunk szeretettel a 2014. október 30-án (csütörtökön), 17 órára, a Zila Kávéházba!
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csak egy kicsit lett zöldebb a vébé
A szervezők több mint 3,6 millió turistát várnak Brazíliába a világbajnokság idejére. Az esemény 2,7 millió tonna szén-dioxid kibocsátásának fele ezektől a látogatóktól származik majd, a maradék pedig magától az eseménytől. Milyen környezetterhelése lesz, és mivel próbálják ellensúlyozni?
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Reklámtrükkök ABC-je: a szokásaink alapján bombáznak
Hol vannak már azok a napok, amikor csak óriásplakátokkal vagy újsághirdetésekkel bombázták a nagyérdeműt! Hol vannak már azok az idők, amikor kedvenc internetes oldalainkon találomra szórtak ránk mindenféle általános hirdetést! A jövő, sőt a jelen az ún. viselkedésalapú reklám, amely kitapogatja online viselkedésünket, és személyes érdeklődésünkre szabottan próbál minket meggyőzni valamiről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Táplálkozzunk egészségesen: a marketingcsapdák
Hogyan lehet viszonylag olcsón, egyszerűen, környezettudatosan étkezni, és hogyan kerülhetjük ki a szupermarketek, termékcsomagolások reklámcsapdáit? Ezúttal ez utóbbiról lesz szó.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Szigorúbb szabályozást kérnek a civilek a szupermarketeknek
- #Aktivista
- #Gazdasági egyenlőtlenségek
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #TVE Hírek
2013. december 9-én európai és latin-amerikai civilszervezetek, köztük a Tudatos Vásárlók Egyesülete petíciót adtak át Michel Barnier, az Európai Unió Belső Piaci és Szolgáltatási Biztosa titkárságának, amelyben azt kérik, hogy a Biztos támogassa a kereskedelmi láncok tisztességtelen forgalmazói magatartást megzabolázó szigorúbb európai szabályozást. A petíciót 40 000 fogyasztó írta alá a világ minden tájáról.