Cikkek rendezése
BOLYGÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A víz az életünk
Készleteink alapján azt gondolnánk, kár aggódni. Ez azonban a vízfogyasztás és a rendelkezésre álló vízkészlet szezonális és területi eloszlása alapján már másként néz ki.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Jogsértésben jubilált a Tesco
Megtévesztő akcióik miatt a GVH az előző hónapban az Auchant és a Tescot is megbüntette – összesen 80 millió forintra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Autóközpontúság és az imidzs zsarnoksága I.
A két fő terület, ahol személyesen pozitív hatással lehetünk a
klímaváltozást okozó folyamatokra az otthoni energiafogyasztás és a
közlekedés. A közlekedés környezetbarát és etikus (fenntartható)
életmódra gyakorolt hatását elemző cikksorozatunk első részében
cikkírónk autóba száll.
FOGYASZTÓ
Vásárlók kokárdával – március 15-e a fogyasztóvédelem világnapja
Míg március idusa Magyarország számára a nemzeti önállóság és szabadság ünnepe, a világ fogyasztói társadalma is ünnepet ül. Március 15-e egyúttal a Fogyasztóvédelem Világnapja is.
Uncategorized
Békejel 2007 – a teljes nukleáris leszerelésért
Az első Békejel szervezői aligha sejtették, hogy négy év alatt a
Békejel ekkora karriert fut be. Idén már 5 kontinensen, 30 országban,
több mint 60 – Magyarországon 8 – helyszínen lesznek élő fáklyás
békejelek.
FOGYASZTÓ
Friss bírságok
A Vodafone, a Whirlpool és az Union Biztosító is fennakadt a gazdasági verseny tisztasága felett őrködők rostáján.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Testápolás vagy önmérgezés?
A testápolószerek is tartalmaznak olyan vegyi anyagokat, amelyek élettani hatása nem épp a legkedvezőbb.
BOLYGÓ
Új Eldorádó 2. – Interjú Kocsis Tibor rendezővel
2008 elejére várható a verespataki aranybánya sorsát követő Új Eldorádó második részének premierje.
Zöld Otthon mindenkinek
Mérgezett bútorok
Szervezetünkbe méreganyagok nem csak élelmiszerek, italok, vagy épp a
szennyezett városi levegő révén kerülhet. Az otthonunkban és
munkahelyünkön berendezésére használt bútorok, szövetek, burkolóanyagok
ugyancsak veszélyesek lehetnek.
Uncategorized
Advertising and Chemicals
The double impact of advertising is on the one hand a psychological
one, in which we are shown to be imperfect so long as we do not consume
the product; on the other hand there is the physical damage potentially
caused by the product ingredients. The cause lies in the use of certain
chemical ingredients in many products, in particular cosmetics and
household products.