Találat a #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!
Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.
FOGYASZTÓ
Burkolt reklám miatt büntették az RTL klubot
A Médiatanács 300 ezer forintos bírságot szabott ki az RTL Klub Törzsutas című műsorára, amelyben egy óbudai cukrászdát a médiatörvény szabályait sértő módon mutattak be.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Celeb vagy bűnöző? – gyerekek a médiában
Az Ipsos Zrt. kutatása szerint a fiatalkorúak médiaábrázolásában túlzottan nagy hangsúlyt fektetnek a negatív történetekre, miközben a példaértékű gyerekszerepek sokkal kevesebb figyelmet kapnak. Milyen képet sugall a média a jövő nemzedékeinek saját kortársaikról?
FOGYASZTÓ
Mediális iránytű: Tévézz okosan!
A tévécsatornák műsorözönének veszélyeiről beszélni mára elég lapos, de továbbra is ugyanolyan érvényes nekifutás. A tévézzokosan.hu üzenete abban különbözik a megszokott kifogásoktól, hogy a naponta televíziózással töltött időt adottnak veszi, és a lebeszélés helyett inkább az átgondolt tévézésben igyekszik segítséget nyújtani.
FOGYASZTÓ
A legidegesítőbb reklámok: a zöld gyomor nyert
A legtöbb tévézőnél a porkajás reklámok mellett a zöld gyomorbáb verte ki a biztosítékot, de élen jár a „hüvelygomba megvitatása” is. Az utóbbi idők legidegesítőbb reklámját kerestük olvasóink segítségével. Köszönjük a szavazatokat!
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Kevesebb akciós újság kerül a postaládánkba
Az előző évben csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, viszont sokkal több táblagép hirdetéssel találkozunk – derült ki a GfK Hungária legutóbbi kutatásából.
FOGYASZTÓ
Keressük a tavalyi év legidegesítőbb reklámját!
Nehezen viseled a reklámokat? Van olyan reklám, amelyik különösen kiverte a biztosítékot a közelmúltban? Írd meg nekünk, és a „legjobbakat” kielemezzük a TudatosVásárló.hu-n.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.