Találat a #Ital címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Az ásványvíz, ami ott sem volt
A GVH versenyfelügyeleti szűrőjén ezúttal a Coca-Cola akadt fenn. No persze, Zalaszentgrót vagy a Balaton-felvidék szimbolikus értéke nem ugyanaz.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
„A hazai gyümölcsök legjava”? – A Rauch-hoax nyomában
A közelmúltban a Tudatos Vásárlónak is számtalanszor elküldték azt az emailt, ami a Rauch bojkottjára szólított fel. De mi igaz a mások által hamar hoax-listázott körlevél állításaiból?
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Bojkott a Rauch ellen?
Az üdítőitalgyár a magyar gyümölcsök helyett külföldi alapanyagból készíti üdítőitalait – állítja az interneten keringő bojkott-felhívás. A Rauch igazgatója cáfol.
Baba-mama, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Anyatej, vagy bébiétel? A baba és a mama egészséges táplálkozásáról – 5. rész: A nélkülözhetetlen és veszélyes cukor
Cukor, gyümölcslé, csoki. Mit gondol mindezekről a gyermekorvos? Az egészséges csecsemőtáplálást bemutató cikksorozatunk befejező részéből kiderül.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Megnyílt Budapest első Fair Trade antikvárium-kávézója
Újabb (zöld) színfolttal gazdagodott a főváros: megnyílt Budapest első Fair Trade antikvárium-kávézója.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Gondold meg és igyál!
A sorrend nem mindegy: a folyadék létszükséglet, a mesterséges ízfokozó, szintetikus aroma viszont nem. Figyeljünk, hogy ne csak gyári cukoroldatokkal oltsuk szomjunkat!
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Diákok bojkottálják a Coca-Cola termékeket
Bajban a Coca-Cola: a 2005-ös év nehézségei után, amikor azzal vádolták, hogy a termékei súlyos elhízást okoznak, a 2006-os év is kihívásokat tartogat a kólaóriás számára.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Összefogás az elhízás ellen, itthon is
A néhány napos UNESDA (Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége) megállapodás – amely szerint a legnagyobb üdítőital gyártók ezentúl nem célozzák reklámjaikkal a 12 év alatti korosztályt – minden uniós országra kiterjed. A megállapodás magyarországi megvalósításáról kérdeztük a Magyarországi Üdítőital-, Ásványvíz- és Gyümölcslégyártók Szövetségét.
Baba-mama, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Üdítőipar nyomás alatt: önszabályozással a gyermekkori elhízás ellen
Alig egy hete adtunk hírt arról, hogy az Európai Bizottság egészségügyi biztosa nemrégiben harcot hirdetett a gyermekkori elhízás és egészségtelen táplálkozás ellen. A kezdeményezés első jelentős sikere: az üdítőitalgyártók önszabályozásának köszönhetően az uniós országokban ezentúl nem jelenhetnek meg üdítőital hirdetések a 12 éven aluli gyermekeket megcélzó médiumokban.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Ásványvizek fogyasztóvédelmi vizsgálata
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség laboratóriumi vizsgálatok segítségével ellenőrizte, hogy a hazai piacon kapható ásványvizek megfelelnek-e a jogszabályoknak, azaz a a termék neve, illetve a címkén feltüntetett információk megegyeznek-e a termék valódi tartalmával.