Találat a #Ital, #Megtévesztő reklám, #Víz címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ami jár, az nem jár: csapvíz vendéglőben
Korábban jogszabály írta elő, ma már csak a vendéglátós belátásán múlik, kapunk-e csapvizet az étteremben.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Helyek a zöld térképről: étterem fair trade kávéval
Azt kerestük, itthon ki és hol utazik méltányos kereskedelemben. Így találtunk az Arriba Taquería mexikói étteremre, ahol a fair trade és a környezetbarát csomagolás is természetes dolognak számít. Kálmán M. Tiborral az étterem tulajdonosával beszélgettünk.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szemfényvesztés, vagy tényleg kivonul a Pepsi az iskolákból?
Világszerte folytatja a cukrozott üdítőitalok iskolai kivonásának akcióját az amerikai PepsiCo. Többszöri megkeresésünkre sem adtak kielégítő választ a Pepsinél, pedig kíváncsiak lettünk volna arra, hogy hazánkra is vonatkozik-e ez a vállalás.
Zöld Otthon mindenkinek
Megugrott a vízfogyasztás a kánikulában
Az átlagosnál jóval több víz fogyott a rendkívüli melegben országszerte. Budapesten a forró napokon a szokásosnál mintegy 30%-kal nőtt a vízhasználat egy átlagos naphoz képest.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Király = Meztelen
Az Egyedülálló nem egyenlő az Egyedülállóval. Az Infiniti fél Corvin áruházat betöltő hirdetése az emberi értelem minden mást megelőző fundamentumát tagadja, vagyis azt, hogy egy jel azonos önmagával. Szemiotikai okoskodás nélkül ez úgy is megfogalmazható, hogy ennek a hirdetésnek az állítása értelmetlen.
KONYHA ÉS KERT
Honnan származik a magyar gyümölcslé?
Utánajártunk annak, hogy a legnépszerűbb, hazai gyártású márkák milyen alapanyagokból készülnek. A kép elég vegyes, még a kisvállalkozásban működő préselt gyümölcslégyártókról is nehéz információt szerezni.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Csapvíz dizájnpalackból
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Otthon és Iroda
- #Víz
A brit We Want Tap csapvíz népszerűsítő kezdeményezés célja, hogy „trendivé” tegye a csapvízfogyasztást, és felhívja a figyelmet az ásványvízfogyasztás környezetterhelő hatására.
Zöld Otthon mindenkinek
Virtuális vízpiac a fenntarthatóság érdekében?
Szakértők szerint 2050-ben a jelenleginél 3 milliárddal többen élünk majd bolygónkon, ami jelentős élelmezésügyi és környezeti problémát jelent. Az élelmiszertermelés várhatóan 70-90%-kal nő az ezredfordulóhoz képest, amihez 75%-kal több ivóvízre lenne szükség.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
(Tudás)szomjoltó Budán, ivókutak régen és ma
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Kert, szobanövény
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
- #Víz
Miért voltak mankók a Gellért fürdő elődjének padlásán, felismerjük-e ízről az ásványvizet, milyen vizet ittak elődeink Pest Budán? Íme egy kis színes ízelítő a július elején tartott vizivárosi ivókút sétánkról. Folyt. köv.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Szépség- és egészségápolás olcsón, vízzel
A víz nagyon fontos bőrünk jó állapotának megőrzéséhez, de belső szerveink és idegrendszerünk működésére is pozitív hatással vannak a vizes „kezelések”.