Találat a #Ital, #Megtévesztő reklám, #Víz címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ötletbörze a karácsonyi készülődéshez
- #Energia
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Nagylátószög
- #Takarítás, tisztítás
- #Víz
Idén is összegyűjtöttünk néhány ötletet, hogyan lehet az idei karácsonyod környezet- valamint pénztárcakímélőbb, és nem utolsó sorban emberségesebb. Szemezgess belőlük, és ha van saját ötleted írd meg nekünk!
FOGYASZTÓ
Álcázott reklám miatt büntették az Axel Springert
A GVH 1-1 millió forintra büntette a Phytotec Hungária Bt-t és az Axel Springer Kft-t, mert tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor szerkesztői tartalomnak álcázott reklámokat tett közzé.
Zöld Otthon mindenkinek
Hogyan építkeznek a környezetvédők?
F. Nagy Zsuzsanna, a Környezeti Tanácsadó Irodák Hálózatának elnöke mutatta be diósgyőri otthonát és izgalmas pályáját.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Lezártuk a bukszákat
A TVE akcióját támogatva, Görög Zita lezárta a járókelők bukszáját a pénteki Ne vásárolj semmit! napon. Ha el akarod kerülni a túlköltekezést karácsonykor és az év többi napján, olvasd el tippjeinket.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A csúsztatás diszkrét bája
A reklám lényege, hogy megpróbál „különbséget” sugallni A termék és B termék között. Mivel a termékek valójában nem különböznek egymástól, trükköket kell bevetni. A nyelvi csúsztatás vagy ferdítés is ilyen.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Az étlapok titkai
Azt gondolnánk, az étlap egyszerű információtár, amelyből megtudhatjuk mi az aktuális éttermi kínálat. Lehet ízléses és esztétikus, tán még étvágygerjesztő is, de itt kb. véget ér a befolyásolás művészete – legalábbis ezt hiszik a laikusok…
KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: Túró rudi
Szétnéztünk a túró rudi kínálatban, és 19 terméket teszteltünk táplálkozásbiológiai szempontból. A termékek minősége igen széles skálán mozog.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nagy család – kislábnyom: zöld családi verseny
- #Aktivista
- #Elektronika, számítástechnika
- #Energia
- #Építés, építkezés, felújítás
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Klímaváltozás
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Víz
A „Nagycsalád – kis lábnyom” kampány keretén belül 2010. október 20-tól egy fél évig tartó fogyasztásmérős, energiamegtakarítós, feladatmegoldós versenyt indítunk a vállalkozó kedvű családoknak!
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Ha a celeb mondja…
Attól, hogy valaki jó sportoló vagy színész, még nem feltétlenül ért a telekommunikációhoz vagy fogkrémhez. Mégis könnyen elhisszük egy-egy hírességnek, ha ilyen terméket reklámoz. Sorozatunk mostani részében a celebek meggyőző erejéről olvashattok.
FOGYASZTÓ
Király = Meztelen
Az Egyedülálló nem egyenlő az Egyedülállóval. Az Infiniti fél Corvin áruházat betöltő hirdetése az emberi értelem minden mást megelőző fundamentumát tagadja, vagyis azt, hogy egy jel azonos önmagával. Szemiotikai okoskodás nélkül ez úgy is megfogalmazható, hogy ennek a hirdetésnek az állítása értelmetlen.