Találat a #Ital, #Megtévesztő reklám, #Víz címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.
Zöld Otthon mindenkinek
WHO-jelentés a gyógyszermaradványokról
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) jelentése szerint az ivóvizekben kis koncentrációban jelenlévő gyógyszermaradványok vélhetően nem jelentenek egészségügyi kockázatot, így nincs szükség ezzel kapcsolatos lépésekre.
Zöld Otthon mindenkinek
Kánikula: Frissítő víz a Zöld térképen
Segítünk, hol juthatsz friss ivóvízhez, ha az utcán ér a rekkenő hőség. Kattints a TVE Zöldtérképén az Ivókút ikonra!
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Könnyed és sikeres életmódzöldítés ÖkoKörökkel
- #Hulladék
- #Kert, szobanövény
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Takarítás, tisztítás
- #Típus
- #TVE Hírek
- #Vegyi anyagok
- #Víz
Kétszázötven háztartás, harminchét Ökokör, környezetkímélőbb életmód és jobb társadalmi közérzet: pozitívak az ÖkoKörök program eddigi tapasztalatai.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Fáradtságűzőnek: mozgás, gyümölcs, nevetés!
Hányást, mellkasi fájdalmat, nyugtalanságot, álmatlanságot, esetenként pánikrohamot is okozhat a túlzott koffeinbevitel. A fiatalok körében oly népszerű energiaitalokban akár 4-5 csésze kávénak megfelelő koffein is lehet.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Cégmérce: Az ásványvízgyártó cégek etikai rangsora
Vásárlásunkkal nemcsak egy termék vagy íz mellett tesszük le voksunkat, hanem annak gyártóját is támogatjuk. Cégmércénkből kiderül, hogy mennyire etikusak és felelősek az itthon is kapható ásványvizek gyártói.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mi köze a cowboynak a cigarettához?
A fenti kérdésre a válasz: semmi. Viszont mégis mindenki tudja, melyik márkáról van szó, és egyből bevillan a festői vadnyugat képe. Ilyen és ehhez hasonló logikátlan képzettársításokra alapoznak az asszociációs reklámok, nem kis hatékonysággal.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megfelelő a szabadvízi strandok vízminősége
Van-e megfelelő nagyságú pihenőhely? Tiszta, rendezett-e a partszakasz? Megfelelő-e a füvesítés, parkosítás? Gondoskodtak-e öltözőhelyiségekről, illemhelyekről? Többek között ezek alapján értékelte az ANTSZ a fürdőhelyeket.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Csajok és cicik – még mindig működik
Közismert, hogy a legócskább reklám- és marketingfogás a szép, lenge öltözetű, vagy félmeztelen hölgyek mutogatása. De vajon tényleg bejön? Igen!
Zöld Otthon mindenkinek
Folytatódnak a vizes frissítő séták
A nyári kánikula enyhítésére egy kis hűsülésre hívunk. Vizes frissítő sétánk során megtekintheted a Gellért-hegy gyomrában lévő víztárolót, igazi vizes várostörténeti csemegéket hallhatsz, és megtudhatod mikor kell bedobnod a piros lapot…