Találat a #Hulladék, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Teszt: pontgyűjtő kártyák
Miközben a pontgyűjtögető vásárlók a gyakran kétes minőségű ajándékokért cserébe jókora összegeket hagynak a kasszákban, addig a cégek úgyszólván ingyen jutnak vagyonokat érő fogyasztói adatbázisokhoz. Megnéztük, hol mennyit nyerünk a kártyákkal.
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Élelmiszer-hulladék: erkölcstelen és oktalan pazarlás
A háztartási szemétből a fölöslegessé vált vagy lejárt élelmiszer az egyetlen, amely otthoni körülmények között is korlátlanul hasznosítható – lenne. Mégis, csak Magyarországon háztartásonként évi 50 ezer forintnyi ételt dobunk ki.
Zöld Otthon mindenkinek
Barkácsolj szelektív kukát otthonra!
A háztartási szemetet többféle módon válogathatjuk szét, mielőtt elindulunk az utcai konténerhez. Megmutatjuk, hogy szerintünk mi a legpraktikusabb.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Magyar Plasztikai Sebészeti Központ
El kell ismerni, a Te mit takarsz el? kampány rengeteg igen korszerű reklámeszközt vet be. Látszik, hogy komolyan foglalkoztak vele, valószínűleg sokba is került. Azt hiszem, itt kb. kimerül mindaz a jó, amit el lehet róla mondani.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szeresd az ételt, kerüld a pazarlást!
Pár egyszerű tanács megfogadásával csökkenthető a figyelmetlenség miatt kukában landoló élelmiszer mennyisége.
FOGYASZTÓ
Reklámkritika: Partra vetett méltóság
Olyan körülmények között, ahol élni nyomorúság, elpusztulni pedig megváltás, enyhén szólva ízléstelen a természet illúzióját kelteni.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tárt kapukkal várnak: adományboltok
Nálunk is megjelentek a nyugatabbra már népszerű charity shopok, azaz adományboltok. Működésük jó példa arra, hogyan segíthetünk másoknak úgy, hogy az újrahasználat által a környezetet is védjük. Jani Erzsébettel, az egyik budapesti adománybolt vezetőjével beszélgettünk.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: astroturfing
Ez az egyik legpofátlanabb gerillamarketing eszköz. Az astroturfing a cégek, lobbicsoportok által létrehozott álmozgalmak életre hívása. Nem csak marketingeseket és beépített hangadókat foglalkoztat szép számban ez az ipar, de már komoly szoftvereket is kifejleszettek arra, hogy csőbe húzzák az „aktív” állampolgárokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig ordítanak
A Médiatanács ezúttal a Duna Televíziót, a Magyar Televíziót és az RTL Klubot figyelmeztette a műsorok között sugárzott reklámjaik túlzott hangereje miatt.
FOGYASZTÓ
Bírság a Vodafone-nak és a Magyar Telekomnak
A megtévesztő reklámjaikért a GVH megbírságolta a Vodafone-t és a Magyar Telekomot. A két cég 2010 és 2011-es mobilinternet kampányaikban azt állította, az ő szolgáltatásuk a “legjobb” és “leggyorsabb” a piacon. Hogy hogyan lehet két különböző szolgáltatás egyszerre a legjobb ugyanazon a piacon, már önmagában rejtélyes.