Találat a #Hulladék, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: mosható intimbetétek
Egészségügyi vagy környezeti okok miatt egyre többen érdeklődnek alternatív egészségügyi betétetek iránt. Az egyik jó megoldás lehet a mosható intimbetét. A TVE támogató tagjai letesztelték az Emilla magyar termékcsaládot, hogy mennyire praktikus és kényelmes a használatuk.
Uncategorized
Az Apple piszkos pénzügyei
Elkerült adók, kiszervezett termelés, offshore cégek – ezek mind részei az Apple stratégiájának, ami lehetővé tette, hogy a cég akkora vagyont halmozzon fel mint Németország pénzügyi tartaléka.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Mire költöttük a pénzünket 2014-ben?
Egy magyar ember átlagosan 908 ezer forintot költött 2014-ben, ami az EU átlag fele. A legnagyobb kiadást az élelmiszerek és rezsi jelentette.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
BOLYGÓ
Pozsonyi közösségi kertek
A szlovák fővárosban alakuló-változó közösségi kerteket mutatunk be.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Húsvétváró ökovásár Lengyelországban
Idén immár 15. alkalommal rendezik meg Wrocław-ban Európa egyik legnagyobb ökovásárát március 16-23. között.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Lehet-e méltányos a kereskedelem?
Az alternatív kereskedelmet a hagyományos árucserétől eltérő értékek és célok mozgatják: az embereket, azok jólétét, valamint a természeti környezet megőrzését teszi az első helyre a profit növelésével szemben.