Találat a #Hulladék, #Nagylátószög, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Varronomia – ahol a használt pólók újjászületnek
Ősszel ellátogattunk a „Budapesti Nemnövekedés Hét“ egyik workshopjára, a Varronomia közösségi varróműhelyhez. Szemünk előtt és a saját kezünk által születtek újjá a használt pólók.
Uncategorized
Az édes-keserű cukornádtermelés
Több ezer munkás dolgozik Malawiban cukornád ültetvényen, ahol kihasználják és alulfizetik őket. A cukorfelvásárló cégek nem érdekeltek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az elköteleződés hajtja a fairtrade piacot
A legtöbb európai szerint támogatni kell a fejlődő országokban élőket. Ennek egyik eszköze a méltányos kereskedelem.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
9 érv a méltányos kereskedelem mellett
Biztonságos élelmiszer, tisztább környezet, javuló megélhetés – csak néhány ok, amiért érdemes a méltányos kereskedelmet választani.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
Zöld Otthon mindenkinek
Szellemvárossá vált az egykori elektronikai hulladékok feldolgozásának központja
Guiyu néhány éve még az elektronikai hulladékok feldolgozásának központja volt. A kínai hatóságok felvették a harcot a környezetszennyezéssel és a város egyik napról a másikra kiürült.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Rossz és jó műanyagok
A műanyagokról érdemes tudni, hogy melyik mire használható, melyikben tárolhatunk élelmiszert.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.