Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Kereskedelem, Fair Trade, #Lakóhely, környék, #Szupermarket, piac, kisbolt címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Kender és hegyek – Fair Wear ruhák itthonról
- #Ép test
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Ruházat
Magyarországon több olyan gyártót is találunk, amelyek valamelyik etikus kezdeményezéshez csatlakozott ismert ruhamárkának gyártanak. Cikkünkben a Fair Wear Foundation-tagokkal együttműködő hazai vállalkozásokat mutatunk be, Dobos-Nagy Emese divatújságíró kereste fel őket.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 ruhacímke, ami garantáltan menő
- #Ép test
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Ruházat
- #Termékcímkézés
Olyan független minősítő rendszereket mutatunk, amelyek logóival ruházati termékeken is találkozhattok. A Fairtrade, a GOTS és az Oeko-Tex címkéi garantálják, hogy a gyártás során figyelmet fordítottak a munkakörülményekre, a bérezésre és a környezeti fenntarthatóságra.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Fekete Péntek: tavaly 27 milliárd forintot költöttünk el egyetlen napon
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Ruházat
- #Televízió, média
Az Amerikából indult, hálaadást követő vásárlási láz két éve őrjítette meg igazán a magyarokat, 2017-ben az utolsó három hónap online költésének több mint ötödét szórtuk el ezen a napon.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Itt a pálmaolaj-ellenes reklámfilm, amit betiltottak Angliában
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kommunikáció
- #Reklám
- #Szupermarket, piac, kisbolt
- #Televízió, média
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az Egyesült Királyságban nemrég nagy vihart kavart, hogy betiltották az Iceland szupermarkethálózat zseniálisan aranyos, orángutános tévéreklámját, ami a pálmaolaj-ipar pusztításait mutatja be. A hirdetés online viszont megnézhető, és tarol a közösségi médiában is.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Utolsó mohikánok – megnéztük, milyen az etikus magyar textilipar
- #Ép test
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Ruházat
- #Termékcímkézés
Tudjuk, milyen problémákkal küzdenek a magyarországi felsőruházati szektorban dolgozók. Arra voltunk kíváncsiak, jobbak-e a munkakörülmények, magasabb-e a fizetés a különböző etikus minősítéssel rendelkező hazai cégeknél. Mengyán Eszter, a fenntartható divattal foglalkozó Holy Duck! blog alapítója járt utána a kérdésnek.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Swappis Ruhaforgó – egy svéd használtruha-butik Budapesten
Egy különleges használt ruha pop-up butik nyílt nemrég Budapesten, a második kerületi Hüvi szolgáltatóházban. A Swappisban és felvevőhelyein leadhatjuk jó minőségű, használt ruháinkat és a kapott pontokért azonnal vagy később válogathatunk abból, amit mások hoztak. A vállalkozás Svédországból jött, utánajártunk, hogyan működik.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Rákapcsol a Lidl: csak Fairtrade bio banánt árul majd a szomszédban
- #Étel-ital
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Kereskedelem, Fair Trade
- #Zöldség-gyümölcs
A Lidl auszriai ága bejelentette, hogy a németek után hamarosan már az osztrák Lidl áruházakban is kizárólag bio és Fairtrade banánt lehet majd kapni. Kérdeztük a hazai Lidlt is, mi a helyzet itthon, de nem érezték fontosnak válaszolni.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Mit gyűjt az Ikea, az Aldi, a Spar a tetőn?
Hogyan teljesítenek a hazai nagy kereskedelmi láncok, ha megújuló energiáról van szó. Vannak-e zöld megoldások az CBA, Spar, Metro, Aldi áruházakban? A 15 legnagyobbnak tettünk fel kérdéseket.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A Lidl otthon átáll Fairtrade banánra
A Lidl idén októbertől 330 dél-németországi boltjában már kizárólag Fairtrade banánt árul, majd fokozatosan minden németországi üzlete átáll a Fairtrade banánra.
KONYHA ÉS KERT
Helyi gazdákra épít az egyik legismertebb hazai étterem
A jó étterem a jó alapanyagoknál kezdődik, ezt vallja a balatonszemesi Kistücsök tulajdonosa és séfje. Elzarándokoltunk Szemesre, hogy a saját szemünkkel lássuk, mit csinál a helyi gazdák termékeiből az étterem világhíres konyhája. Megismerkedtünk azzal a gazdával is, aki nélkül nem lenne bab a Kistücsökben.