Találat a #Felelőtlen marketing, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV – frissített
141 jelenleg kapható termékkel frissült a TVE laboratóriumi TV tesztje. Ezekre a szempontokra szűrhetsz: képminőség, hangminőség, sokoldalúság (csatlakozó, tuner), multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 58 televíziót tesztelt nemzetközi laboratóriumban az ICRT hálózat keretében. A tesztelés során a következő szempontokat vizsgáltuk: sokoldalúság (csatlakozók, tuner), képminőség, hangminőség, multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
FOGYASZTÓ
Ne hagyd elúszni a mobilodat! Június 30-ig egyeztesd az adataidat a szolgáltatóval!
A jogszabályi változások következtében a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket. Ez több millió fogyasztót érint. Ne hagyd az utolsó percre!
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.