Találat a #Felelőtlen marketing, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már megint valami vacak – ajándékkal tarolnak a gyerekmagazinok
Hogy mit esznek a gyerekek a magazinokon? A melléjük csomagolt ajándékok szabályos függőséget alakítanak ki a bennük, miközben maga a termék nagyjából csak arra szolgál, hogy erősítse a márkahűséget.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Gyerekek és a junk food-reklámok
Gyerekek számára rossz minőségű gyorsételeket reklámozni – világszerte óriási üzlet. Mára már közöttük is megjelentek az elhízással összefüggő felnőttbetegségek, s nemrég egy pofon egyszerű kutatás megmutatta, milyen pusztítást végez a junk food már tíz nap alatt a szervezetünkben.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
3 kérdés, amit tegyél fel magadnak vásárlás előtt
Robbanásig teletömött szekrények, fiókok és zsúfolt pincék bizonyítják elkapkodott döntéseinket, amelyek mit sem javítottak közérzetünkön, életszínvonalunkon. Tippünk a vásárlás előtti napokra, pillanatokra.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Annyira szeretem a családomat, hogy lassítanom kell, nehogy elveszítsem őket
A Slow Mozgalom követői különböző indíttatással kezdtek neki az új életformának, de valami közös bennük: lassúbb, tartalamasabb, minőségi életre vágynak. Debrecen is lelassult. Beszámoló következik első kézből.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Alternatív gyerekzsúr külső helyszínen
Ha nem szeretnéd romokban látni a lakást, de nem mondanál le a gyereked szülinapi bulijáról, és mégse egy mekis babazsúrra vágysz… Íme néhány tipp, hol lehet külső helyszínen szülinapi zsúrt szervezni tartalmas, színes programokkal.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Csökkentsük a kiadásainkat: kockás füzet vagy szoftver?
A háztartási kiadások vezetésére már egész számítógépes iparág települt, de még mindig működik egy jól bevált megoldás is, amin nem fog a pénzhiány, az áramszünet vagy a hálózati túlterheltség – ez a kockás füzet.
FOGYASZTÓ
Se üvöltő pinket, se halálfejeset
Tényleg magától értetődő és megváltoztathatatlan, hogy a gyermekjátékok és ruhák piaca, valójában maga a gyermekek világa pinkre és kékre, hercegnősre és halálfejesre, Jégvarázsosra és Pókemberesre szakadt? Kit zavar a fiús és lányos játékok harca? És mért rendkívül káros, hogy a Star Wars-os figurák közül szép lassan kihagyták Leia hercegnőt?
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.