Találat a #Felelőtlen marketing, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ötletek etikus és környezetbarát karácsonyi ajándékhoz
Termékeket, szolgáltatásokat ajánlunk azok számára, akiknek a karácsonyi ajándékozásnál fontos, hogy kik, hogyan, milyen körülmények között állították elő az ajándékot, és az mennyire környezetbarát. Azoknak is, akik idén kiváltanák az ajándékukat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Vásárlás helyett karácsonyi közösségi adománygyűjtés
Nem tudod, hogy mi a jobb: az őszinteség vagy a tettetett öröm, amikor olyan könyvet, vázát kapsz ajándékba, amiből már kettő van, vagy csak egyszerűen nem tetszik? Te is úgy gondolod, hogy az ezekre költött pénznek jobb helye lenne egy civil szervezetnél, aki az összeget egy Jó Ügyre fordítja? Csatlakozz a “Ne magadnak kérj ajándékot” akcióhoz!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
A könyves telefonfülkétől az ajándékdobozig
Könyvespolc, telefonfülke, buszmegálló – ami közös bennük, hogy egy kis kreativitással és jó szándékkal adományozó ponttá és használt könyv vagy ruha cserebere hellyé alakíthatók. Bemutatunk néhányat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Akkor is adományozol, ha éppen vásárolsz
Egy igazi kis kincses-sziget a belvárosban a Filantrópia adománybolt, ahol az adományozáson felül vásárlásainkkal energiahatékonysági projekteket is finanszírozunk. A bolt ötletéről és a hétköznapi működésről Mester Zsuzsával és Vörös Júliával beszélgettünk.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Adományboltba járni jó
Adományboltba nem csak azért jó járni, mert igazi kincsekre és ritkaságokra bukkanhatunk, hanem továbbadhajtuk azokat a már nem használt dolgainkat, amelyek még másoknak jól jöhetnek. A TVE stáb kipróbálta a Filantrópia Adományboltot.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A 365 napos ruhadiéta
Anya és lánya egy napon úgy döntöttek, egy kerek éven át nem vásárolnak ruhát. Nem, nem külföldön, valahol távol tőlünk, hanem Magyarországon. Van-e esély kilépni a fogyasztás ördögi köréből? Anyát és lányát kérdeztük.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.