Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Gyerekeket célzó marketing, #Ital, #multik, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Termékteszt: narancslé
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 16 féle narancslevet tesztelt laboratóriumban. Arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyi C-vitamint tartalmaznak, mennyire környezetbarát a csomagolásuk és milyen a vásárlói tájékoztatás a címkén. Az eredmények most is meglepőek, főleg a mért legmagasabb C-vitamin tartalom tekintetében.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
Zöld Otthon mindenkinek
Hol végzi a gyógyszerhulladék?
Több mint 270 tonna gyógyszert gyűjtöttek be szelektíven 2015-ben. Hol gyűjtik, hova kerül és ki fizeti az ártalmatlanítást?
KONYHA ÉS KERT, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG
Lábápolással sok betegséget megelőzhetünk
Izzadás, bőrkeményedés, lábgomba. Csak néhány a lábunkkal kapcsolatos kellemetlenségek közül. Jó hír, hogy házi praktikával, vagy jól megválasztott bolti szerekkel könnyen kezelhetők. Íme, kozmetikus szakértőnk lábápolási tanácsai.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
Uncategorized
Tegyél Te is a szuperbaktériumok terjedése ellen!
Olyan szuperbaktériumok fenyegetik az egészségünket, amelyek ellenállnak az antibiotikumoknak. Előfordulhat, hogy néhány év múlva egy egyszerű tüdőgyulladásra sem lesz megfelelő gyógyszer. Az ún. antibiotikum rezisztencia ellen a lakosság is sokat tehet. Olvasd el a WHO és az ÁNTSZ tanácsait.
KONYHA ÉS KERT
Az vagy, amit megiszol?
Az élelmiszerek kapcsán már egyre gyakoribb, hogy tudatosan vásárolnak a fogyasztók, de hogy jön a képbe a bor, hiszen az leginkább szőlőből készül egy természetes folyamat során. Vagy a helyzet nem ilyen egyszerű? Nemes Richárddal, a Mitiszol Fesztivál szervezőjével beszélgettünk.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már megint valami vacak – ajándékkal tarolnak a gyerekmagazinok
Hogy mit esznek a gyerekek a magazinokon? A melléjük csomagolt ajándékok szabályos függőséget alakítanak ki a bennük, miközben maga a termék nagyjából csak arra szolgál, hogy erősítse a márkahűséget.