Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Gyerekeket célzó marketing, #Ital, #multik, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Uncategorized
Előzzük meg a kullancscsípést!
A közönséges kullancs számos kórokozót hordozhat és terjeszthet, amelyekkel vérszívása során az embert is megfertőzheti. Tavasztól őszig a leginkább aktívak, de sajnos az enyhe tél is a szaporodásuknak kedvez.
Uncategorized
Magunk előtt is letagadjuk a plusz kilókat
Legújabb hazai kutatások szerint az elhízás népegészségügyi jelentősége eléri a dohányzásét, hatalmas terhet róva ezzel az egészségügyi rendszerre. A legrosszabb, hogy nem is vagyunk tisztában a túlsúlyunkkal.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A Fair Trade mozgalmak története
A méltányos kereskedelmi alapelveket hirdető és gyakorló Fair Trade mozgalom több, mint fél évszázados múltra tekint vissza.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Így veszik rá a gyerekeket a boltokban a vásárlásra
A gyerekeket már fiatal korukban megcélozzák a különféle eladási trükkökkel, ezek a trükkök a türelmetlenségükre, a befolyásolhatóságukra és a fogékonyságukra épülnek javarészt.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.