Találat a #E-számok, #Fogyasztóvédelem, #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Levált a cipőm sarka -visszavihetem a boltba?
Aki vásárol az előbb-utóbb szembe fog találkozni a garancia, szavatosság és a kellékszavatosság rejtélyes fogalmával. Mit jelentenek ezek pontosan és milyen jogok illetik meg a fogyasztót vásárláskor? Következő előadásunkon, április 27-én erről lesz szó.
FOGYASZTÓ
Mentőöv az online vásárláshoz: ne hagyd magad átverni, legyél profi vásárló!
Ügyfélszolgálat, ahol sosem jelentkeznek, és kifizetett termék, amely nem érkezik meg. Csak pár példa a rosszul alakult online vásárlásokhoz. Gyere el Te is a Tudatos Vásárlók Egyesületének most induló előadássorozatára, ahol az első alkalmon arról lesz szó, hogyan vásároljunk okosan webáruházból.
FOGYASZTÓ
Az EU lebontja az online vásárlás határait
Az Európai Parlament legújabb döntése szerint online vásárlásnál állampolgárság, lakhely, aktuális tartózkodási hely miatt nem lehet megtagadni a vásárlást, vagy átirányítani a vevőt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikrohullámú sütő: áldás vagy átok?
A mikrohullámú sütő az emberiség egyik nagy találmánya – kár, hogy ilyen sokan gyanakodnak rá.
FOGYASZTÓ
Békéltetők: itt az idei első pozitív és negatív céges lista
A Budapesti Békéltető Testület nyilvánosságra hozta pozitív listáját azokról a vállalkozásokról, akik együttműködtek a testülettel, és akikről a fogyasztók igazolták, hogy teljesítették a testület döntését. A feketelista a testület ajánlásait nem teljesítő vagy együtt nem működő vállalkozások sora.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelmi tippek utazóknak
Elmaradt programok, szálláshellyel kapcsolatos kifogások, gyakori vitás ügyek. A Budapesti Békéltető Testület tanácsai az utazások során leggyakrabban felmerülő fogyasztóvédelmi problémákra.
FOGYASZTÓ
Tíz lépés, hogy ne fosszanak ki az interneten
Március 15. a Fogyasztóvédelmi Világnap. Ahogy a világ egyre inkább virtuálisan éli életét, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet idén az internetes biztonságot helyezte fókuszba. Hétköznapi online felhasználóként a következőket tehetjük, hogy ne éljenek vissza adatainkkal.
FOGYASZTÓ
Új békéltető mobilalkalmazás – online panaszbejelentés
Új békéltető alkalmazás segíti a fogyasztókat jogaik érvényesítésében! Probléma vagy sérelem ért a boltban? Küldd be ott helyben a problémát a Budapesti Békéltető Testületnek mobilról, hogy később ingyen és könnyen egyezhess meg a vállalkozással!
FOGYASZTÓ
Így add el az üdülési jogodat!
Akár milliókat is hajlandók vagyunk költeni azért, hogy megszabadulhassunk egy korábban vásárolt, 99 évre szóló üdülési jogtól. Sajnos rengeteg a visszaélés a cégek részéről. Íme néhány tanács, mire érdemes figyelni.
FOGYASZTÓ
Meddig kell várni telefonos ügyfélszolgálatnál?
Amikor nem működik az internet vagy a kábeltévé, első dolgunk a telefonos ügyfélszolgálatot tárcsázni. Viszont a hosszú várakozási idő, a huszadik menüpont és a reklámok újabb bosszúságot okoznak. Milyen jogaink vannak? Meddig várakoztathatnak minket? Íme a válaszok.