Találat a #CSR címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Tisztább termelés a szállodaszektorban
Miben jelentkezik a szállodák környezetre gyakorolt hatása, és milyen intézkedéseket foganatosíthatnak a hatás minimalizálása érdekében?
ZÖLD OTTHON
Öt magyar cég részvételével elindult az Európai Energiabajnokság
A résztvevő vállalatok az energiafogyasztás csökkentésében mérik össze tudásukat…
Uncategorized
Környezeti, fenntarthatósági, társadalmi jelentések
A környezeti vagy környezetvédelmi jelentés fogalma ma már ismerősen cseng sokak számára, de mire ez a szóösszetétel a pénzügyi jelentések mellett elterjedt, addigra megérkeztek az újak…
ZÖLD OTTHON
Környezettudatos terméktervezés
Termékek környezetközpontú értékelése, életciklus-elemzés, a termék életútjának egészére kiterjesztett gyártói felelősség, ipari szennyezés-megelőzés a hazai termelő vállalatok számára új, kihívást jelentő fogalmak. A közeljövőben ezek a fogalmak bekerülhetnek a vállalat stratégiai és napi célkitűzései és feladatai és közé.
Uncategorized
A vállalatok társadalmi felelőssége Magyarországon: aktuális vélemények, elvárások és tájékoztatás
Egyre több vállalat ad ki társadalmi jelentést világszerte, de a vállalati értékek, elkötelezettség kifejezésének ez a módja Magyarországon is kezd lassan elterjedni.
ZÖLD OTTHON
Ha már úgyis zöldíti irodáját: nevezzen be az Európai Energiabajnokságra!
Az egy éven át zajló energia-megtakarítási verseny 50 francia, német, magyar, olasz, lengyel és angol cég részvételével zajlik. A nevezés ingyenes és minden résztvevő nyer!
Uncategorized
Terjedőben fenntarthatósági jelentések: első fecskék
2003. májusában 26 magyarországi cég nyilvános jelentéséről van tudomásunk: ezek közül 18 környezeti jelentés, hat környezeti nyilatkozat (EMAS szerint), kettő pedig fenntarthatósági jelentés (GRI). A sorrend jól mutatja a fejlődés irányát is.
Uncategorized
A jó, a szép és a csúf: a felelős vállalatokról
Vajon milyen vállalatok termékeit keresik, kereshetik a környezetükért, társadalmukért felelősséget érző és felelősségüket vásárlói döntéseikkel vállaló tudatos vásárlók?
Cikkünk a felelős vállalatok típusait, ezek jellemzőit mutatja be.
Uncategorized
A vállalat társadalmi felelőssége
Az elmúlt évtizedekben a nyugati világban megnövekedtek a társadalmi elvárások a vállalatok felé. Manapság mintha nem lenne elég, ha egy cég nyereségesen működik.
Uncategorized
Az átlátható és ellenőrizhető vállalatok felé
A cégek át kell, hogy világítsák működésüket és bizonyos információkat nyilvánossá kell tenniük, azaz biztosítaniuk kell a beszámoltathatóságot és az átláthatóságot