Találat a #CSR címkére
Cikkek rendezése
KLÍMAVÁLTOZÁS, KONYHA-KERT
Aranytojás a legjobbaknak
Elsőként került sor Magyarországon Aranytojás díjátadó ünnepségre. A Fauna Egyesület látványos ceremónia keretében jutalmazott négy magyar céget, amiért nem használ kegyetlen tartásból származó ketreces tojást.
KONYHA-KERT
A szupermarketek etikája: mit írnak az etikai kódexekben?
Ha már önszabályozás és etikai kódex, ismerjék meg a fogyasztók, hogy
mit vállalnak a kereskedelmi láncok – gondolta a Tudatos Vásárló, majd
nekilátott, hogy felkeresse a vállalatok képviselőit.
ZÖLD OTTHON
Keressük 2008 Zöld Irodáját!
2008-ban ismét megrendezésre kerül a Zöld Iroda Verseny. A Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) bármely olyan vállalat, hivatal, intézmény nevezését várja, ahol irodai munka folyik.
ETIKUS KERESKEDELEM, KONYHA-KERT
Organikus élet
„Tisztában vagyok vele, hogy az általunk végzett munka hosszú távon csak egyetlen lépés, de azt is tudom, hogy a gazdák számára ez mennyire fontos. Ez a tudat hajt előre” – interjú a társadalmilag és környezetileg tudatos üzletről.
FOGYASZTÓ
Mi is az a GVH?
A GVH feladata, hogy felügyelje a piaci verseny tisztaságát és szabadságát, ennek megfelelően a köz érdekében érvényt szerezzen a hatáskörébe tartozó versenyjogi rendelkezéseknek, támogassa a versenyt, elősegítse az ezzel kapcsolatos állami szabályozást és ismertek terjesztésével fejlessze a versenykultúrát.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM
Megjelent a Cégmérce!
Az idei Ne Vásárolj Semmit! Nap alkalmából jelentetjük meg az év fogyasztóvédelmi szenzációját, a Cégmérce adatbázist.
Uncategorized
Lehet-e zöld szemmel figyelni a költségeket, avagy a környezeti kontrolling létjogosultsága
Megdőlni látszik az általánosan elterjedt nézet, miszerint a környezetvédelem csak viszi a pénzt. Egyre nő azon vállalati intézkedések száma, melyek a környezeti haszon mellett gazdasági hasznot is hoznak rövidebb-hosszabb távon. De valóban ismertek-e egy vállalat valós környezeti költségei?
FOGYASZTÓ
Komolyan vették a reklámosok
2007. szeptember 24–25-én rendezte Eger egyik szállodájában szakmai fejlődésre lehetőséget biztosító éves találkozóját a reklámszakma krémje. A résztvevők többek között a vállalati felelősségvállalás kérdéseit tárgyalták Fenntarthatóság – Új szelek? címmel.
FOGYASZTÓ
Átadták az idei Magyar Termék Nagydíjakat
A múlt héten átadták a Magyar Termék Nagydíj idei díjazottjainak járó elismeréseket: 58 pályázó 62 pályázata részesült valamilyen elismerésben.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KLÍMAVÁLTOZÁS
Változás az olaj körül?
Az Ethical Consumer beszámolója, mit tanult a SHELL korábbi tapasztalataiból.