Találat a #CSR címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, KONYHA ÉS KERT
Aranytojás a legjobbaknak
Elsőként került sor Magyarországon Aranytojás díjátadó ünnepségre. A Fauna Egyesület látványos ceremónia keretében jutalmazott négy magyar céget, amiért nem használ kegyetlen tartásból származó ketreces tojást.
KONYHA ÉS KERT
A szupermarketek etikája: mit írnak az etikai kódexekben?
Ha már önszabályozás és etikai kódex, ismerjék meg a fogyasztók, hogy
mit vállalnak a kereskedelmi láncok – gondolta a Tudatos Vásárló, majd
nekilátott, hogy felkeresse a vállalatok képviselőit.
Zöld Otthon mindenkinek
Keressük 2008 Zöld Irodáját!
2008-ban ismét megrendezésre kerül a Zöld Iroda Verseny. A Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület (KÖVET) bármely olyan vállalat, hivatal, intézmény nevezését várja, ahol irodai munka folyik.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Organikus élet
„Tisztában vagyok vele, hogy az általunk végzett munka hosszú távon csak egyetlen lépés, de azt is tudom, hogy a gazdák számára ez mennyire fontos. Ez a tudat hajt előre” – interjú a társadalmilag és környezetileg tudatos üzletről.
FOGYASZTÓ
Mi is az a GVH?
A GVH feladata, hogy felügyelje a piaci verseny tisztaságát és szabadságát, ennek megfelelően a köz érdekében érvényt szerezzen a hatáskörébe tartozó versenyjogi rendelkezéseknek, támogassa a versenyt, elősegítse az ezzel kapcsolatos állami szabályozást és ismertek terjesztésével fejlessze a versenykultúrát.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Megjelent a Cégmérce!
Az idei Ne Vásárolj Semmit! Nap alkalmából jelentetjük meg az év fogyasztóvédelmi szenzációját, a Cégmérce adatbázist.
Uncategorized
Lehet-e zöld szemmel figyelni a költségeket, avagy a környezeti kontrolling létjogosultsága
Megdőlni látszik az általánosan elterjedt nézet, miszerint a környezetvédelem csak viszi a pénzt. Egyre nő azon vállalati intézkedések száma, melyek a környezeti haszon mellett gazdasági hasznot is hoznak rövidebb-hosszabb távon. De valóban ismertek-e egy vállalat valós környezeti költségei?
FOGYASZTÓ
Komolyan vették a reklámosok
2007. szeptember 24–25-én rendezte Eger egyik szállodájában szakmai fejlődésre lehetőséget biztosító éves találkozóját a reklámszakma krémje. A résztvevők többek között a vállalati felelősségvállalás kérdéseit tárgyalták Fenntarthatóság – Új szelek? címmel.
FOGYASZTÓ
Átadták az idei Magyar Termék Nagydíjakat
A múlt héten átadták a Magyar Termék Nagydíj idei díjazottjainak járó elismeréseket: 58 pályázó 62 pályázata részesült valamilyen elismerésben.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Változás az olaj körül?
Az Ethical Consumer beszámolója, mit tanult a SHELL korábbi tapasztalataiból.