Találat a #CSR, #Fogyasztóvédelem címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Így kell elállási nyilatkozatot tenni internetes vásárlásnál
Telefonon közöltem a webáruházzal, hogy elállok a vásárlástól, és visszaküldöm a megrendelt tabletet. Igen, ez így szabályos, de nem tudatos! Utólag nehéz lesz bizonyítani az igazunkat… A Fogyasztó Barát mást javasol.
FOGYASZTÓ
Intézkedik a profi tudatos vásárló
Olvasónk utasjogainak védelmében állt ki a magáért. A légitársaság 50 euróval akarta jóvátenni a 10 órás járatkésést, de olvasónk 1200 eurót harcolt ki magának. Rengeteg hasznos és kipróbált tanács a légi utasok jogairól a cikkben.
FOGYASZTÓ
Fontos tudnivalók Buda-Cash és DRB ügyfeleknek
A felügyeletért felelős Magyar Nemzeti Bank összeállította a legfontosabb tudnivalókat a brókerház felfüggesztésében érintett fogyasztóknak.
FOGYASZTÓ
Netes vásárlás: a 14 napos elállási jog kezdete
A 14 napos elállásnál a megrendelés időpontja számít? Vagy az átvételé? És mi van, ha az egyszerre megrendelt laptopot és a hozzá való táskát különböző időpontokban szállították ki?
FOGYASZTÓ
Még most ellenőrizzük a bauMax-os termékeket!
A Fogyasztóvédelmi Hatóság jótállási és szavatossági tanácsai a bauMax vásárlóinak az üzletbezárások utáni időkre.
FOGYASZTÓ
A kipróbálási jog nem egyenlő a használattal, internetes vásárláskor sem
Az internetes vásárlásnál az elállási jog nem 14 napos használatot biztosít, hanem kipróbálási lehetőséget.
FOGYASZTÓ
Kibontva vissza lehet küldeni az interneten vásárolt terméket?
És mi van, ha szétmarcangoltam a termék dobozát? Tanácsadó sorozatunkból kiderül.
Uncategorized
Zöldülő online piacterek
Az online piacterek támogatják a tárgyak túlélését, s ezzel a tudatos fogyasztást. Emellett intenzív és profi marketingjükkel állandóan vásárlásra ösztönöznek. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segítik a legnagyobb online piacterek a valóban környezettudatos döntéseket.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelem és fenntarthatóság kéz a kézben
A világ egy óriási lehetőséget szalasztana el, ha nem fűzné szorosabbra a kapcsolatot a fogyasztóvédelem és a fenntartható fejlődés között – magyarázza Amanda Long, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet főigazgatója.
FOGYASZTÓ
Internetes vásárlás: amikor nem ér az elállási jog
“Személyre szabott pólót rendeltem az interneten, de mégsem tetszik. A kereskedő azt mondja, nem küldhetem vissza.” Sajnos igaza van.