Találat a #CCC, #fast fashion, #, #gyerekmunka, #Ruházat, #sweatshopok címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, DIVAT, Zöld Otthon mindenkinek
Időadomány
2004-ben több mint három és félmillió ember, a 14 éven felüli lakosság 40%-a adományozta idejét, szakértelmét, lelkesedését civil szervezetek, önkormányzati óvodák, iskolák, egyházak vagy sportegyesületek támogatására.
BOLYGÓ, DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ingujjban a klímaváltozás ellen
Tavaly arra az elhatározásra jutott a japán környezetvédelmi minisztérium, hogy arra bíztatja a cégeket, nyáron engedélyezzék alkalmazottaiknak a lezserebb öltözködést. A „kivetkőzés” igen nagy lépés a mélyen hagyomány- és etikett-tisztelő Japántól.
BABA-MAMA, DIVAT, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Pocak és piac, avagy terhestanga és társai (“Kilenc hónap 2 in 1”)
Kettő helyett kell ennie – mondták régen. Ma már tudjuk, hogy nincs így. De vajon kettő helyett kell vásárolnia a kismamának? Évről-évre nő a célcsoportnak kínált választék.
DIVAT, FOGYASZTÓ
A színpadi fejfedőknek nem kell reklám
A színház és a film azért kápráztat el, mert minden eszközével azon fáradozik, hogy kizökkentsen bennünket a való életből: így vagy úgy, de meséljen nekünk.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az Olimpiáért izzadni
Mi rejlik olimpia-logós pólóink és a legmenőbb sportcipők márkái mögött? A CorpWatch utánanézett: kik és hogyan gyártják és gyártatják kedvenc sportöltözékeinket.
BOLYGÓ, DIVAT, FOGYASZTÓ
Ne piszkítsd be szeretetedet szennyes arannyal!
Az aranybányászat súlyos környezeti és társadalmi hatásaira hívja fel a figyelmet az a nemzetközi kampány, amely az aranyékszerek bojkottjára szólít fel. Írd alá te is az online petíciót!
DIVAT, FOGYASZTÓ
A színfalak mögött: A pamutpóló
’A színfalak mögött’ sorozatban ezúttal a pamutpólókat vesszük górcső alá. Milyen és mekkora környezeti és társadalmi „mellékhatása” van az általunk annyira kedvelt pamutpólóknak?
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A kabát
Kabátvételhez nagy indulat szükségeltetik. Bármely más ruhaneműt – bugyit, cipőt, szoknyát, pulóvert – könnyen, mondhatni pillanatnyi fellángolásból is megvesz az ember lánya. Lánya, merthogy a férfiak zöme sosem vesz egyedül ruhát: huszonöt éves koráig a mamája, utána a felesége öltözteti. Ha egy férfi segítség nélkül, önállóan vásárol ruhát: az legalábbis gyanús…