Találat a #Bírság és megtévesztés, #Megtévesztő reklám, #Pénzügy címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Sága Fini Mini pulykavirsli dietetikus szemmel
Az urbánus legendák ellenére a virsli közkedvelt étel, egyre több gyártó készít kifejezetten a kisgyerekeknek szóló kiszerelést is. Most a Sága Fini Mini pulykavirslit néztük meg közelebbről. Elsősorban arra voltunk kíváncsiak, hogy mesés csomagoláson és gyerekkézbe passzoló kiszerelésen felül ad-e valami pluszt – mondjuk több húst, kevesebb adalékanyagot – egy hagyományos virslihez képest.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: de hát szabad vagy!
Tucatnyi tanulmány bizonyítja, hogy egy igen egyszerű kifejezéssel megsokszorozható a meggyőzőerő. A reklámszakma is előszeretettel alkalmazza ezt a fogást, és tényleg működik, hiszen arra játszik rá, hogy mindenki szeretne tudatos, felelősségteljes vásárló színében feltűnni.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kinder tejszelet dietetikus szemmel
A Kinder tejszelet esetében a tej és a méz a varázsszavak, de vajon tényleg könnyű és egészséges ahogy a reklámok állítják? Dietetikus segítségével néztük meg közelebbről.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Tisztességtelen kereskedelem miatt bírságoltak
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal 2013-ban is rendszeresen ellenőrizte és bírságolta a tisztességtelen forgalmazói magatartást tanúsító élelmiszer üzletláncokat. Kik, miért és mennyit kaptak? Összefoglaló.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Hamis volt a gesztenyemassza
Két gesztenyemassza gyártó 14 termékének azonnali visszahívását rendelte el a Nébih, miután a laboratóriumi vizsgálatok megállapították, hogy 10 rizslisztet, 4 pedig burgonyát tartalmaz.
FOGYASZTÓ
Megtévesztő Ryanair reklámok
Megtévesztő reklámért 10 millió forintos bírságot kapott a Ryanair légitársaság a Gazdasági Versenyhivataltól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mit tehetünk a spammel?
- #Bírság és megtévesztés
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztóvédelem
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
Nagyon észnél kell lennie annak, aki egy hivatalosnak álcázott fizetésmegvonásról szóló e-mailre nem kattint rá rögtön a postafiókja megnyitása után. Ez csak egy a durvábbnál durvább spamek közül. Vajon kivédhetők?
FOGYASZTÓ
60 milliós bírság a UPC Magyarország Kft.-nek
Tavaly ősszel a UPC levélben kereste meg előfizetőit azzal, hogy érvényben lévő szerződéseik megszűnnek. Ugyanezzel a mozdulattal új szerződést küldött nekik, melyet a cég aláírtnak tekintett az ügyfelek részéről, ha azok átvették a küldeményt. 60 milliós bírság kifizetésére kötelezték.
FOGYASZTÓ
Taxitársaságokat bírságolt a GVH
Közel 9 millió forint bírságot kapott a Taxi PLUS, a Taxi 2000 és a Top-Taxi, mert a fogyasztókat megtévesztő módon tüntette fel kedvezményes viteldíjait.
FOGYASZTÓ
A PSZÁF pert nyert a Santander ellen
A PSZÁF közérdekű igényérvényesítési pert nyert a Santander Consumer Finance Zrt.-vel szemben első fokon. A bíróság kötelezte a társaságot: fizesse vissza érintett ügyfeleinek az éves egyenlegközlő levelek kiküldéséért tisztességtelenül felszámított díjat, összességében mintegy 36 millió forintot.