Találat a #Aktivista, #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Zöld Otthon mindenkinek
A mi utcánk – tedd szebbé és készíts videót!
Mindenkit zavar, ha szemetes az utca, ha benövi a sövény a bicikliutat, ha szétrohad a pad. Ezek olyan problémák, amelyek megoldásához nem kell másra várni, tüntetni, petíciókat írni. Mi is összeszedhetjük a szemetet, megnyeshetjük a sövényt, lefesthetjük a padot. Szervezzetek ti is akciót, ami szebbé teszi a környéketeket, hajtsátok végre és készítsetek videót róla!
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Zöld smink – társadalmi felelősségvállalás a gyakorlatban
2009-ben négy vezető világmárka és egy lobbiszervezet szolgált rá a Fogyasztóvédelmi Világszervezet Rossz Vállalat díjára, amelyet a versenyzők a környezetvédelmi szempontból felelőtlen társadalmi magatartásuk miatt kaptak.
FOGYASZTÓ
Csatornafedő, hajókötél, szóbeszéd
A reklámipar sokszor a tényleges humort sem nélkülözi, legyen szó akár egy csatornafedőről vagy buszmegállóról. Viszont nem árt tisztában lenni vele, hogy akármennyire szellemesek is, ezek is csak el akarnak adni nekünk valamit.
BOLYGÓ
Tervezz, nyerj, bringázz!
I love JÓ – Azt vedd, ami JÓ neked! …és nyerj egy menő bringát! A tudatos vásárlást népszerűsítő, jó példákat megörökítő képeket vár a Nap-Hold Egyesület a 2. I love JÓ Képeslaptervező pályázatra. Beküldési határidő: június 1.
KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Éttermi kosztot háziállatainknak!
Egy fiatal önkéntesekből álló csapat „pet it” néven nyílt mozgalmat indított, hogy a helyi éttermek konyhai maradékai eljussanak a közelben lakók háziállataihoz, ezáltal csökkentve a környezet és a gazdik pénztárcájának terhelését. A pet it mozgalom a könnyű terjesztésre törekszik, így a „kecske” jól lakik, a „káposzta” pedig nem kerül a kukába.
FOGYASZTÓ
Elektrohullámokkal a jó reklámokért
A manapság nagyon menő neuromarketing kedvenc vizsgálati eszköze az EEG (elektroenkefalográfia), amely az agy elektromágneses hullámait vizsgálja. Hogyan használják fel az EEG-t? Íme, néhány példa.
BOLYGÓ, DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Nagy ára van az olcsó déligyümölcsnek
- #Aktivista
- #Bojkott
- #Emberi jogok, esélyegyenlőség
- #Foglalkoztatás, gyerekmunka, sweatshopok
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Környezetszennyezés, embertelen munkakörülmények – ez az ára annak, hogy a reggeli müzlibe, az ebéd utáni salátába és a gyerek uzsonnájába is banán vagy narancs kerülhessen. Csatlakozz te is a szupermarketek nyomott áras politikája ellen induló kampányhoz!
Zöld Otthon mindenkinek
Rajzolj, mesélj a vízről!
Az Aprólépés csapata a közelgő víz világnapja alkalmából pályázatot hirdet iskolásoknak “Az éltető víz – a jövő kék aranya’ címmel. Mesével, verssel, de akár egy jó viccel is lehet nevezni, de rajz, montázs és fotó is beadható.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
FOGYASZTÓ
Kerekezz, keretezz!
Az Artbike projekt képzőművészeti pályázatot indít Kerekezz, keretezz! címmel. A pályázat témája a kerékpáros szubkultúra és biciklis életforma bemutatása.