Találat a #Aktivista, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Ajándéktippek és vásárok karácsonyra
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
Egy-egy kézműves termék, natúrkozmetikum, házi lekvár, szörp vagy pálinka kiváló ajándék lehet a fa alatt. Összegyűjtöttünk néhány kevésbé ismert budapesti adventi vásárt és jófej céget, hogy ezzel is segítsük a tudatos karácsonyi vásárlást.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tartsunk egynapos vásárlási böjtöt!
A karácsonyi vásárlási dömping előtt világszerte több mint 60 országban hívják fel a figyelmet környezetvédő és civil szervezetek a társadalom túlfogyasztására és rossz fogyasztási szokásainkra. A TVE idén is arra buzdít, hogy november 25-én tartsunk fogyasztói böjtöt, kerüljük el a boltokat.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Takarékoskodj zölden!
Ha a spórolásról csak a silány minőségű termékek ugranak be, érdemes átnézned a környezetbarát oldalra is. Nem kell azonnal a bioboltok méregdrága kínálatát felvásárolni ahhoz, hogy zöldnek mondhasd magad. Bemutatunk néhány pénztárcakímélő és egyben környezetbarát tippet.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Nem hiába szakított Ken Barbie-val
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #multik
- #Nagylátószög
- #Természetvédelem, biodiverzitás
Az idei nyár „nagy híre” volt, hogy Ken szakított Barbie-val, miután fény derült a divatbaba környezetpusztító magatartására. A legújabb hír szerint viszont úgy tűnik, hogy a szerelmi dráma nem volt hiábavaló. A Barbie gyártója, a Mattel vállalta, hogy felhagy az esőerdőirtással.
Uncategorized
Apró lépésekkel, ne egy szusszra!
Vajon mi a közös egy országos rádióműsorban és egy internetes játékban? Hogyan lehet erőltetett módszerek nélkül, izgalmasan megmutatni az ifjúságnak, hogy mi a fenntarthatóság? Apró lépésekkel…
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Legyen mindenkinek JÓ!
I love JÓ ‒ Azt, vedd ami JÓ neked! szlogennel indított kampányt a Nap-Hold Egyesület a tudatos vásárlás népszerűsítésére. Hogy ez miért jó? Egy finom, egészséges ételtől azonnal jó kedvünk lesz, míg a víz, a levegő minősége egész életünkre hatással van, sőt a gyermekeink és unokáink életét is meghatározza.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Vegyél részt egy fenntarthatósági kutatásában
A Budapesti Corvinus Egyetem egyik programjához olyan interjúalanyokat keres, akik mindennapjaik során a fenntartható fogyasztás elveit követve nagy hangsúlyt fektetnek az általuk vásárolt termékek társadalmi és környezeti hatásaira.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az év hátralévő részében a tartalékainkat éljük fel
Az ökológiai lábnyom módszertanának megalkotója, a Global Footprint Network számításai alapján, már elfogyasztottuk az idei évre jutó hozamot, szeptember 27-étől az emberiség már a Föld természeti tartalékait éli fel.
BOLYGÓ
Nevezz be a Green-Go rövidfilm versenyre!
A CEEweb a Biológiai Sokféleségért, a Diverziti Egyesület és a Greenpeace Magyarország minden kamerát, illetve egyéb felvevőberendezés kezelőt meghív, hogy részt vegyen az első nemzetközi Green-Go rövidfilm versenyen és fesztiválon!
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.