Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Kockázatosak a fogyasztói csoportok
Az elmúlt hónapokban egyre több fogyasztói csoportot szervező vállalkozás jelent meg a piacon, de velük együtt egyre több csalódott ügyfél is. Íme néhány tanács, hogy mire figyeljünk.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mióta van reklám?
Reklámtrükköket bemutató sorozatunk első részében arra keressük a választ, hogy mióta is vannak reklámok, és ezek alapvetően milyen trükkökkel próbálnak vásárlásra bírni bennünket.
FOGYASZTÓ
Online hitelkalkulátor és költségszámítás a PSZÁF-nál
A PSZÁF újabb internetes költségszámító programokkal, ingyenes nyomtatott kiadványokkal és pályázatokkal segíti a fogyasztók eligazodását a pénzügyi világban.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Kétes ügyletekben kamatozik a nyugdíjunk
A nyugat-európai nyugdíjpénztárak előszeretettel fektetnek be a kétes értékű géntechnológiába. Arról már nehéz információt kapni, hogy nálunk mi a helyzet, de úgy tűnik a pénztártagokat nem is érdekli ez a kérdés.
FOGYASZTÓ
Olvasónk írta: háztartási napló szoftver
A nemrég megjelent „Csökkentsük a kiadásainkat: Kockás füzet vagy szoftver?” című cikkünkhöz érkezett olvasói levet tesszük itt közzé, amelyben olvasónk segítséget kér egy háztartási napló szoftver kifejlesztéséhez.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Még mindig célkeresztben a gyerek(reklámok)
A gyerekeknek szóló élelmiszer-reklámok terén tett önkorlátozó vállalásokban a cégek még mindig igen engedékenyek saját magukkal szemben. Sőt, még abban sem sikerült megegyezniük, hogy ki számít gyereknek – derül ki egy új tanulmányból.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Közösségi hitelezés Magyarországon
A közösségi hitelezés bankokkal szembeni versenyelőnye a személyességből is fakadó méltányosabb haszonszerzés. Az első hazai szolgáltató beindulása csak a jogi korlátok leomlására vár.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
2009 legrosszabb vállalatai
A Fogyasztóvédelmi Világszervezet 2009-ben öt zöldre mosott cégnek ítélte oda a „Rossz vállalat” díjat. A kitüntetettek között van az Audi, a BP, az easyJet és a Microsoft – mindegyik félrevezető zöld reklám miatt.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Csak óvatosan a karácsonyi hitellel!
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Fogyasztóvédelem
- #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel
- #Pénzügy
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Az áruhiteleknél az éves hitelkihelyezés 30-40%-a az év végéhez, a karácsonyi időszakhoz kapcsolódik. Ám legyünk óvatosak, ha szeretteinknek hitelből akarjuk megvásárolni a karácsonyi ajándékot!
FOGYASZTÓ
Megtévesztő ígéretek a Hild Zrt-től
Több megtévesztő állítást is tartalmaztak a Hild Zrt. 2008-ban közzétett hirdetései. Emiatt a Gazdasági Versenyhivatal 30 millió forintra bírságolta a vállalkozást.