Találat a #Megtévesztő reklám, #Pénzügy, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Baba-mama, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Amit a diákhitelről érdemes tudni
Sorozatunkban most a diákhitel pozitív és árnyoldalait járjuk körbe. Ebben az esetben is érdemes tartalékot képezni vészhelyzetre, ha nem akarjuk, hogy a törlesztés akadozása miatt még további terhet akasszanak a nyakunkba.
FOGYASZTÓ
Hitelkártyák és személyi kölcsönök buktatói
Pénzügyi tervezés sorozatunkban most a legdrágább típusú hiteleket mutatjuk be. Megtudhatod, hogy kinek és milyen körülmények között ajánlott vagy éppen kerülendő ezeknek a felvétele.
FOGYASZTÓ
A végső fegyver: az anti-reklám reklám
Madártávlatból nézve a reklám és a fogyasztó együtt „nevelkednek”. A fogyasztó folyamatosan reagál a reklámra, a reklám és a marketing igyekszik ráhangolódni a fogyasztóra, még annak a reklámot elutasító hozzáállására is. Így vált a rendszerkritikát megtestesítő street-art is a reklámcégek eszközévé.
FOGYASZTÓ
Mit mérlegeljünk hitelfelvételkor?
A hitel felvétele alapos tervezést, megfontolást kíván. Ahhoz azonban, hogy választani tudjunk a hitelek között, ismernünk kell azok típusait. Mindezek előtt azonban néhány döntést meg kell hoznunk, ami nem függ a hitel típusától. Nézzük, melyek is ezek.
FOGYASZTÓ
Túl hangosak a reklámok
Habár a médiatörvény szerint, a reklámok hangereje nem lehet nagyobb a környező műsorszámok hangerejénél, a hatóságok öt televíziós csatornánál rendszeresen mértek kritikus hangerőugrást.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Takarékoskodj zölden!
Ha a spórolásról csak a silány minőségű termékek ugranak be, érdemes átnézned a környezetbarát oldalra is. Nem kell azonnal a bioboltok méregdrága kínálatát felvásárolni ahhoz, hogy zöldnek mondhasd magad. Bemutatunk néhány pénztárcakímélő és egyben környezetbarát tippet.
FOGYASZTÓ
Sikeres volt a Pénzügyi Békéltető Testület első száz napja
A Pénzügyi Békéltető Testület (PBT) működése az eddigi tapasztalatok szerint beváltotta a kialakításához fűzött reményeket, a fogyasztók számára kézzelfoghatóbbá vált pénzügyi jogvitáik gyors, hatékony és ingyenes megoldása. Az esetek többségében a fogyasztók javára dőlt el az ügy.
FOGYASZTÓ
A fogyasztói csoportok nem adnak végtörlesztési hitelt
A piacon több, fogyasztóvédelmi szempontból aggályos szolgáltató, sőt civil szerveződés is tevékenykedik, akik a deviza alapú kölcsönök végtörlesztéséhez „nyújtanak támogatást” A PSZÁF óvatosságra int.
FOGYASZTÓ
A hízelgés mindig bejön
Akik eddig hittek annak a régi axiómának, hogy a marketingben olcsó hízelgéssel nem lehet bevágódni, nos, azoknak lehet, hogy újra kell gondolniuk a kérdést. A legújabb kutatások szerint a hízelgés még akkor is tartós és pozitív nyomot hagy bennünk, ha felismerjük, hogy nem őszinte.
Etikus kereskedelem, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.