Találat a #Kommunikáció, #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Hogyan válasszunk biciklis gyerekülést?
Manapság sokan közlekednek kerékpárral. Akik szeretik ezt az utazási formát, minden bizonnyal akkor sem teszik le a kétkerekűt, ha gyerek érkezik a családba. Összeszedtük, hogy mire érdemes figyelni gyerekülés vásárlásnál.
FOGYASZTÓ
Gyerekek használták volna a visszavont termékek harmadát
Főleg játékok és főleg kínai áruk akadtak fenn az EU nem élelmiszerekre vonatkozó fogyasztóvédelmi hálóján. 2014-ben 2500 terméket vontak ki a forgalomból vagy akadályozták meg az Unióba való behozatalukat. Magyarország a legszorgalmasabb bejelentő.
FOGYASZTÓ
Intézkedik a profi tudatos vásárló
Olvasónk utasjogainak védelmében állt ki a magáért. A légitársaság 50 euróval akarta jóvátenni a 10 órás járatkésést, de olvasónk 1200 eurót harcolt ki magának. Rengeteg hasznos és kipróbált tanács a légi utasok jogairól a cikkben.
FOGYASZTÓ
Még most ellenőrizzük a bauMax-os termékeket!
A Fogyasztóvédelmi Hatóság jótállási és szavatossági tanácsai a bauMax vásárlóinak az üzletbezárások utáni időkre.
FOGYASZTÓ
8 divat- és szépségápolási cikk, amelyre kötelező a jótállás
10 000 forint eladási ár felett divat- és szépségápolási cikkekre is jótállást (más néven garanciát) kell adni.
Zöld Otthon mindenkinek
Lehet etikus mobilod!
A legmenőbb okostelefon árának a feléért már lehet olyan mobilod, amelynek előállításához nem tapad vér és kisebb az ökolábnyoma. Csinos is. Bemutatjuk a Fairphone-t.
FOGYASZTÓ
A gigabírságtól nem lesz jobb a Vodafone ügyfeleinek
Száztízmilliós bírságot kapott a Vodafone a Gazdasági Versenyhivataltól. A döntés alapján azonban nem jár automatikus kártérítés az érintett fogyasztóknak. A Hivatal tanácsai a cikkben.
FOGYASZTÓ
Belopakodtak a natív reklámok
A tavalyi évben újdonságként robbant be a natív reklám az online média világába. Azóta már biztos mindenki találkozott vele az interneten böngészve csak épp nem tudtuk, hogy így hívják. Nézzük mi is ez.
FOGYASZTÓ
Nem volt korlátlan a korlátlan beszélgetés
Megtévesztő reklámozásért 10.000.000 Ft-ra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal a Telenor Magyarország Zrt.-t, mivel úgy hirdette Családi Csomag szolgáltatását „korlátlan beszélgetéssel”, hogy a szolgáltatás feltételei között 1000 perces időbeli korlát szerepelt.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Már letölthető a fogyasztóvédelmi applikáció
A mindennapok során számos alkalommal előfordul, hogy vitás kérdésekben azonnali válaszokra lenne szükség. Ebben segít az NFH új okostelefon-alkalmazása, amely a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot adja a felhasználók kezébe, de lehetőséget teremt arra is, hogy vásárlásainkról és a termékhez kapcsolódó reklamációs határidőkről is nyilvántartást vezessünk.