Találat a #Gyerekeket célzó marketing, #Reklám, #Televízió, média címkére
Cikkek rendezése
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mikor cseréld le a tévédet?
- #Elektronika, számítástechnika
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Otthon és Iroda
- #Televízió, média
- #Termékcímkézés
Talán egyetlen háztartási gép sem esett át az elmúlt tíz év során annyi technológiai változáson, mint a televízió. Mikor érkezik el az a pillanat, amikor a régi tévénk működéséből adódó környezetterhelés nagyobb, mint az, amivel egy új gép legyártása jár? Mit tudnak energiahatékonysági szempontból az okostévék? Okosodj Te is, játszva!
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV – frissített
141 jelenleg kapható termékkel frissült a TVE laboratóriumi TV tesztje. Ezekre a szempontokra szűrhetsz: képminőség, hangminőség, sokoldalúság (csatlakozó, tuner), multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Online marketing a gyerekszobában
- #Felelőtlen marketing
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Gyerekeket célzó marketing
- #Reklám
A mai gyerekek több időt töltenek online, mint tévézéssel. Ezt a tendenciát a hirdetéspiac is követi, ami a kicsikre nézve nem jó hír. Hogyan hatnak rájuk az online reklámok?
FOGYASZTÓ
Termékteszt: TV
A Tudatos Vásárlók Egyesülete 58 televíziót tesztelt nemzetközi laboratóriumban az ICRT hálózat keretében. A tesztelés során a következő szempontokat vizsgáltuk: sokoldalúság (csatlakozók, tuner), képminőség, hangminőség, multimedia player és Smart TV funkció, mennyire könnyen használható, energiahatékonyság.
FOGYASZTÓ
Ne hagyd elúszni a mobilodat! Június 30-ig egyeztesd az adataidat a szolgáltatóval!
A jogszabályi változások következtében a mobilszolgáltatóknak idén június 30-ig azonosítaniuk kell a feltöltőkártyás előfizetőiket. Ez több millió fogyasztót érint. Ne hagyd az utolsó percre!
FOGYASZTÓ
Mennyire ismered a reklámokat? Teszteld magad!
Játssz reklámértő szülőt, és teszteld, hogy mennyire vagy szemfüles, ha szabálytalanságot látsz! Most egy online játék keretében megtanulhatod, hogy mire kell figyelned, ha meg akarod védeni a gyerekedet a káros reklámoktól.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.