Találat a #Fogyasztóvédelem, #Megelőzés, tudnivalók, panasztétel, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
FOGYASZTÓ
Békéltető testület
Ha fogyasztóként vitába keveredtél a kereskedővel és nem sikerül megegyeznetek, a békéltető testületek ingyenes alternatív vitarendezési fórumot jelenthetnek. Alábbikból megtudhatod, hogy lehet kérelmezni a vitarendezést.
FOGYASZTÓ
Bankkártyavédelem
Magyarországon majd mindenkire jut egy bankkártya. A plasztik sokaknak lehetőség, míg mások veszélyforrásként tekintenek rá. A félelmek sajnos nem mindig alaptalanok.
FOGYASZTÓ
Légi utasok jogai vis maior esetén
A fapados légitársaságoknak köszönhetően a kedvező jegyárak és a vonzó úti célok miatt az utóbbi években jelentősen megváltoztak az utazási szokásaink. Sokan és gyakran repülünk, de nem feltétlenül vagyunk tisztában a jogainkkal. Íme a teendők vis maior esetén.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
„Magyar termék” címkék
Vásároljunk hazai terméket! Jó, de hogy tájékozódjunk? Számbavettük, melyek a legismertebb magyar termék védjegyek, és mi van mögöttük.
FOGYASZTÓ
Alkohol, cigaretta: fiatalkorúak veszélyeztetettségét vizsgálta az NFH
Az NFH próbavásárlós vizsgálatából kiderült, hogy csak alkoholtartalmú ital vásárlása esetén a fiatalok 43%-a az életkorára irányuló kérdés nélkül megkapta a kért terméket, ez az arány dohánytermék esetében 26%-os volt, a mindkét terméket kérők csoportjában az esetek 40%-ában kapták meg mindkét értékesítési tilalom alá eső terméket a fiatalok.
FOGYASZTÓ
Értékmegőrzési egyszeregy
Amit az értékmegőrzők használatáról tudni érdemes. Jótanácsok a Budapesti Békéltető Testülettől.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.