Találat a #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Dobd be Te is a kártyádat!
Jártál már úgy, hogy egy pohár csapvizet szerettél volna a kávézóban vagy vendéglőben, és csak fintorgást kaptál? Most lehetőséged van rá, hogy piros lapot adj ezeknek a helyeknek. Viszont ne feledd megjutalmazni a jófej helyeket sem.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
JÖN! JÖN! Tudatos Vásárlók Áruháza
Az orrszőrvágótól a vízzel hajtott rádióig – a Tudatos Vásárlók Egyesületének kiállítása kezdő és haladó környezetbarátoknak a Kétfarkú Kutya Párt humorával, a Cellux Csoport kreatívitásával és 1000% művészettel.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Megnyílt a Tudatos Vásárlók Áruháza
„Az üzlet előtt már ott topognak a kíváncsiak, be-benéznek a nagy üvegablakokon, vajon hogyan is néz ki majd Óváros első modern áruháza, a régi „szatócsbolt” szomszédságában? A nagy tükrök, az ízlésesen elrendezett önkiszolgáló pultok a kirakat üvegje mögött sok kíváncsi tekintetet vonzanak.”
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Szereld magad! Közösségi bicikliműhely a padláson
A Bringakonyhában jó társaságban tanulhatunk meg szerelni, és ha ez már elég jól megy, magunk is segíthetünk a rászorulók kerékpárhoz juttatásában. A példásan zöld kezdeményezésnek esélyteremtő ambíciói vannak, nemsokára pedig még főzni is fognak.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Tanácsadásnak álcázott direkt marketing kismamáknak
Nem minden kismama érzékeli, de a reklám már az egészségügyi rendszerrel való első találkozáskor jelen van. A területre szakosodott cégek ingyenes tájékoztató anyagokért és termékmintákért cserébe a leendő anyukák adataival üzletelnek.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A vallás növeli a márkákkal szembeni védelmet
Ma már népszerű közhely, hogy a fogyasztás kultusza és a márkaszeretet a modern idők „új vallása”, de ki gondolta volna, hogy más összefüggés is van a vallásosság és a márkák között. A címben szereplő állítás egy nemzetközi kutatás eredménye.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Nem rajtunk múlik az ökológiai lábnyom nagysága?
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
Egy friss kutatás szerint nem az egyéni akarat hiánya, hanem a minket gúzsba kötő társadalmi normák állnak a környezetromboló életformánk hátterében.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Kulturális kreatívok: a környezettudatos új generáció
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #Nagylátószög
Sokat olvasol, törődsz a lelkeddel, és nem a fogyasztás hajt? Akkor te is kulturális kreatív lehetsz csakúgy, mint a magyar társadalom harmada. Jó hír, hogy a kulturális kreatívok egyre többen vannak. Mi lehetünk a jövő reményei.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A pilisi klímabarát üzletek mozgalma
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Helyi élelmiszer
- #Hulladék
- #Közlekedés
- #Lakóhely, környék
- #Nagylátószög
- #Szupermarket, piac, kisbolt
A Pest megyei kisváros boltjai egyszerű, de hatásos eszközökkel vívják a maguk zöld forradalmát. A vásárlókat a nehéz gazdasági helyzetben még nem sikerült lázba hozni, de a legfiatalabb generáció bevonása mellett ez már csak idő kérdése.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kanadában és Ausztráliában vannak a legélhetőbb városok
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Lakóhely, környék
- #Otthon és Iroda
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Hogy egy városban mennyire kellemes az élet, az sok mindenen, nem utolsósorban a benne élők közösségi aktivitásán múlik. Festés, ültetés, piacmentés – amit te is megtehetsz. Megjelent az Economist 2011. évi listája a világ legélhetőbb városairól.