Találat a #Ép test, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
DIVAT, FOGYASZTÓ
Zöld ruhák: Tanúsító védjegyek, címkék
Létezik néhány olyan tanúsító védjegy, amely garantálja, hogy az adott ruházati termékben nincsenek veszélyes vegyi anyagok, sőt, azt is, hogy a gyártási folyamat környezetbarát módon zajlott.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
Uncategorized
Tippek munkába kerékpározáshoz
Végre kellemes az idő és azok is bringára pattanhatnak, akiket eddig visszatartott a hideg. Nézzük, mire érdemes figyelni, ha kezdő városi bringások vagyunk.
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
Uncategorized
Jófej helyek: krémkészítők
Ezúttal azokról a Tudatos Vásárló Kedvezménykártya elfogadóhelyekről készítettünk összeállítást, akik valamilyen formában kozmetikai termékekkel és alapanyagokkal foglalkoznak. Ami közös: fontos számukra a fenntarthatóság és a természetes alapanyagok.