Találat a #Ép test, #Felelőtlen marketing, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
Uncategorized
Praktikus tanácsok hőség idejére
Naptej, kalap és sok-sok folyadék – hangzik az alapszabály. Íme az ANTSZ javaslata, hogyan vészeljük át a hőséget.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Alternatív gyerekzsúr külső helyszínen
Ha nem szeretnéd romokban látni a lakást, de nem mondanál le a gyereked szülinapi bulijáról, és mégse egy mekis babazsúrra vágysz… Íme néhány tipp, hol lehet külső helyszínen szülinapi zsúrt szervezni tartalmas, színes programokkal.
Uncategorized
Minden, ami gyerek
Könyv, játék, pelenka, kence, étel, reklám – egy sor olyan dolog, ami foglalkoztatja a szülőket sok-sok éven át, ahogy cseperedik az aprónép. Egy csokorba gyűjtöttük a babavárással, gyerekekkel kapcsolatos praktikus ötleteinket, terméktesztjeinket.
FOGYASZTÓ
Se üvöltő pinket, se halálfejeset
Tényleg magától értetődő és megváltoztathatatlan, hogy a gyermekjátékok és ruhák piaca, valójában maga a gyermekek világa pinkre és kékre, hercegnősre és halálfejesre, Jégvarázsosra és Pókemberesre szakadt? Kit zavar a fiús és lányos játékok harca? És mért rendkívül káros, hogy a Star Wars-os figurák közül szép lassan kihagyták Leia hercegnőt?
Uncategorized
Rágni, rágni, de minek?
Igencsak elterjedt az elhízottság, túlsúly jelensége, ami újabb stratégiák kialakítását követeli meg az ellene kialakult harcban, és új kutatási irányokat is jelent. Megoldást jelent-e, ha sokat rágunk?
Zöld Otthon mindenkinek
Csökkentették az allergizáló illatanyagok használatát a gyártók
2005 óta az EU-ban 26 allergizáló illatanyag esetében külön jelölni kell a címkén, ha a termék tartalmaz ilyet. Egy vizsgálat kimutatta, hogy rendelet bevezetése óta csökkent ezeknek az allergizáló anyagoknak a használata.
FOGYASZTÓ
Így védd meg a gyerekedet az internetes reklámtól!
Miért veszélyesebbek az internetes, mint a televíziós reklámok a gyerekeinkre? Megdöbbentő adatok arról, amikor a gyerek már jobban ért a nethez mint a szülő, és milyen ára van annak, ha túl kényelmesek vagyunk.
FOGYASZTÓ
Szexista, paternalista és bárgyú
A reklám megkedveltetésére indított kampány összeszedi, egyesíti és előnyként tünteti fel az összes rossz sztereotípiát, amelyek miatt menekülünk a reklámoktól.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Netezünk, de nem védekezünk
A cyber bűnözés akár több milliárd euro veszteséget is okozhat az európai gazdaságnak évente. Több mint 150 ezer vírusnak és egyéb rosszindulatú programnak vagyunk kitéve naponta, de a hazai lakosság fele nem használ vírusirtót.
FOGYASZTÓ
Így védd meg gyermekedet a tévéreklámoktól
A gyerekek negyede már egy évesen tévéfüggő, miközben szüleik a reklámokat csak annyira tartják káros jelenségnek, mint a filmekben megjelenő bogarak félelemkeltő látványát. Cikkünkben értelmezzük a jelenséget, és fontos életmódtanácsokkal szolgálunk az elégedett gyerek és szülői korhoz.