Találat a #Egészség, betegség, gyógyulás, #Felelőtlen marketing, #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája, #Nagylátószög címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
9 érv a méltányos kereskedelem mellett
Biztonságos élelmiszer, tisztább környezet, javuló megélhetés – csak néhány ok, amiért érdemes a méltányos kereskedelmet választani.
Zöld Otthon mindenkinek
Bútorápoló, szőnyeg- és ablaktisztító szerek
Lakásunkat rendszerint olyan szerekkel takarítjuk, amelyek nagyon is veszélyesek lehetnek egészségünkre. Sok közülük a bőrt és a szemet is irritálja.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
A 365 napos ruhadiéta
Anya és lánya egy napon úgy döntöttek, egy kerek éven át nem vásárolnak ruhát. Nem, nem külföldön, valahol távol tőlünk, hanem Magyarországon. Van-e esély kilépni a fogyasztás ördögi köréből? Anyát és lányát kérdeztük.
Uncategorized
Előzzük meg a kullancscsípést!
A közönséges kullancs számos kórokozót hordozhat és terjeszthet, amelyekkel vérszívása során az embert is megfertőzheti. Tavasztól őszig a leginkább aktívak, de sajnos az enyhe tél is a szaporodásuknak kedvez.
Uncategorized
Magunk előtt is letagadjuk a plusz kilókat
Legújabb hazai kutatások szerint az elhízás népegészségügyi jelentősége eléri a dohányzásét, hatalmas terhet róva ezzel az egészségügyi rendszerre. A legrosszabb, hogy nem is vagyunk tisztában a túlsúlyunkkal.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Trükkök az élelmiszerárak emelkedésének leplezésére
Kevesebb tartalom, módosított összetétel, új csomagolás; ilyen és ehhez hasonló módszereket alkalmaznak az élelmiszergyártók az áremelés leplezésére.
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
Uncategorized
Az Apple piszkos pénzügyei
Elkerült adók, kiszervezett termelés, offshore cégek – ezek mind részei az Apple stratégiájának, ami lehetővé tette, hogy a cég akkora vagyont halmozzon fel mint Németország pénzügyi tartaléka.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Mire költöttük a pénzünket 2014-ben?
Egy magyar ember átlagosan 908 ezer forintot költött 2014-ben, ami az EU átlag fele. A legnagyobb kiadást az élelmiszerek és rezsi jelentette.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Újra divat a spórolás
Pár éve gyakran smucig alaknak nevezték, aki csak szódát kortyolt a kávézóban, hazait vitt be ebédre a munkahelyére, netán cipőt sarkaltatott. Mára ez megváltozott.