Találat a #Bojkott, #Ital, #multik címkére
Cikkek rendezése
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Nanotechnológia az élelmiszerekben és a kozmetikumokban
A fanatikus sci-fi fogyasztók és a természettudományos-technikai fejlődés leleményei iránt fogékony kisebbség nyilván már az elnevezés hallatán is izgalomba jön. A laikus többség viszont jobb esetben közönyösen vagy éppen gyanakodva fogadja az efféle újításokat.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Cégmérce: Drogériák
Aktuális cégmércénkben a három magyarországi drogérialáncot vizsgáltuk meg a már ismert szempontok szerint. Egyik sem kiemelkedő teljesítményű.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Helyek a zöld térképről: étterem fair trade kávéval
Azt kerestük, itthon ki és hol utazik méltányos kereskedelemben. Így találtunk az Arriba Taquería mexikói étteremre, ahol a fair trade és a környezetbarát csomagolás is természetes dolognak számít. Kálmán M. Tiborral az étterem tulajdonosával beszélgettünk.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Szemfényvesztés, vagy tényleg kivonul a Pepsi az iskolákból?
Világszerte folytatja a cukrozott üdítőitalok iskolai kivonásának akcióját az amerikai PepsiCo. Többszöri megkeresésünkre sem adtak kielégítő választ a Pepsinél, pedig kíváncsiak lettünk volna arra, hogy hazánkra is vonatkozik-e ez a vállalás.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Jutalomrépával a környezetért
- #Aktivista
- #Bojkott
- #CSR
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Szupermarket, piac, kisbolt
Nem csak bojkottokkal, jutalmazással is jobb belátásra lehet bírni a vállalakozásokat. A belgáknál már működik.
KONYHA ÉS KERT
Honnan származik a magyar gyümölcslé?
Utánajártunk annak, hogy a legnépszerűbb, hazai gyártású márkák milyen alapanyagokból készülnek. A kép elég vegyes, még a kisvállalkozásban működő préselt gyümölcslégyártókról is nehéz információt szerezni.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Csapvíz dizájnpalackból
- #Fogyasztás, életmód, fogyasztás pszichológiája
- #Hulladék
- #Környezetvédelem, környezetszennyezés
- #multik
- #Otthon és Iroda
- #Víz
A brit We Want Tap csapvíz népszerűsítő kezdeményezés célja, hogy „trendivé” tegye a csapvízfogyasztást, és felhívja a figyelmet az ásványvízfogyasztás környezetterhelő hatására.
BABA-MAMA, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Már a Pöttyös sem az igazi
A Túró Rudinak számos reinkarnációjával találkozhatunk a boltokban. Kilenc terméket vizsgáltunk összetevők szempontjából. A legnagyobb meglepetést a túró nélküli Túró Rudi okozta.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Hód a cementben
Egy nagy építőipari alapanyaggyártó vállalat és egy barkácsáruház pedigréje – a nyilvánosan elérhető adatok alapján.
BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Ingoványos talajon: Auchan-bojkott
A Dunakeszi Tőzegtó Környezetvédelmi Alapítvány 2009 decemberében hirdetett bojkottot az Auchan ellen.