Találat a #Bírság és megtévesztés, #Közlekedés, #Megtévesztő reklám, #Utazás, ökoturizmus címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Mit gondolsz a versenyről?
A Versenyjogi Kutatóközpont kutatást folytat a verseny társadalmi megítéléséről. Cél a jogalkotó által is figyelembe vehető eredmények és következtetések megfogalmazása. Segítsd a kutatást azzal, hogy kitöltöd a kérdőívüket.
FOGYASZTÓ
Mégsem a legolcsóbb a Taxi Plusz
A GVH 2 millió forintra bírságolta a Taxi Plusz-t, mert tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor reklámjaiban taxi-szolgáltatását Budapest legolcsóbb telefonos díjszabású szolgáltatásaként hirdette.
FOGYASZTÓ
A hízelgés mindig bejön
Akik eddig hittek annak a régi axiómának, hogy a marketingben olcsó hízelgéssel nem lehet bevágódni, nos, azoknak lehet, hogy újra kell gondolniuk a kérdést. A legújabb kutatások szerint a hízelgés még akkor is tartós és pozitív nyomot hagy bennünk, ha felismerjük, hogy nem őszinte.
ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: A tömeg és én
A modern reklám egyik legbájosabb paradoxona a tömeg – individuum viszony. Miközben milliókat próbál arra késztetni, hogy tömegesen vásároljanak tömegtermékeket, addig – legalábbis látszólag – óriási hangsúlyt fektet az individualitásra, sőt az egyéniség kultuszára.
FOGYASZTÓ
Bármely nagykövetséghez fordulhatunk, ha az EU-n kívül nyaralunk
Uniós állampolgárként nem árt tudni, ha olyan EU-n kívüli országba látogatunk, ahol nincs nagykövetségünk, bármely uniós tagállam követségéhez, konzulátusához fordulhatunk segítségért, legyen szó balesetről, betegségről vagy akár lopásról.
FOGYASZTÓ
A GVH eljárást indít a Calgon ellen
Korábban már beszámoltunk arról, hogy a TVE 2011 elején a GVH-hoz fordult egy Calgon reklám miatt. Újabb fejlemény a történetben, hogy megérkezett a GVH válasza, amely szerint a hatóság versenyfelügyeleti eljárást indít a Calgon ellen.
FOGYASZTÓ
Belvárosi bringatúrák kezdő bicajosoknak
A Magyar Kerékpárosklub Bebiciklizésre keresztelt, kerékpározást népszerűsítő projektje azokhoz szól, akik szeretnének, de nem mernek biciklivel közlekedni a fővárosban. Hogy megnézzük miről is van szó, nyeregbe pattantunk, és „bebicikliztünk”.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Bringa és Art: gyerekek, festők, biciklik
Gyönyörű bicikliket adott át a BringArt csapata júniusban hátrányos helyzetű családoknak, intézményeknek az Ellátó Kertben. Biciklikről, festészetről és a kezdeményezésről faggattuk Zelei Borit, a projekt vezetőjét.
FOGYASZTÓ
Reklámtrükkök ABC-je: Mi köze a cowboynak a cigarettához?
A fenti kérdésre a válasz: semmi. Viszont mégis mindenki tudja, melyik márkáról van szó, és egyből bevillan a festői vadnyugat képe. Ilyen és ehhez hasonló logikátlan képzettársításokra alapoznak az asszociációs reklámok, nem kis hatékonysággal.
FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Megfelelő a szabadvízi strandok vízminősége
Van-e megfelelő nagyságú pihenőhely? Tiszta, rendezett-e a partszakasz? Megfelelő-e a füvesítés, parkosítás? Gondoskodtak-e öltözőhelyiségekről, illemhelyekről? Többek között ezek alapján értékelte az ANTSZ a fürdőhelyeket.