Találat a #Baba, gyerek, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
FOGYASZTÓ
Ismert mondásból szlogen: jobban felfigyelünk, ha váratlan a vége
A reklámkészítési technikák hátteréről már több anyagban beszámoltunk, most az ismert szöveg (mondás) végének megváltoztatásáról és hatékonyságáról lesz szó.
FOGYASZTÓ
A kisbabák szerepe a reklámokban: vonzzák, irányítják a tekintetünket
A hirdetők már évtizedek óta tudják, hogy a kisbabák vonzzák a tekintetünket. Ezért gyakori, hogy cuki, meglepődött, mosolygó vagy éppenséggel morcos babákat láthatunk olyan reklámokban is, ahol a terméknek speciel semmi közük sincs a babákhoz.
FOGYASZTÓ
Mágikus szavak – Új, ingyen, bízzon bennünk…
A marketingesek jól tudják, vannak szavak, amelyeket nagyon hatásosan lehet használni a reklámokban, ilyen pl. az „Új” vagy az „Ingyen”. Mindezt most már a neurológia tudománya is igazolhatja.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Támogasd a TVE zsírkréta tesztjét!
Könnyed szórakozás és egy nehézfém. Ez lenne a zsírkréta? A legnagyobb zsírkréta fogyasztók a gyerekek, akár rajzolásról, akár majszolásról van szó. Te is szeretnéd tudni, van-e ólom az itthoni zsírkrétákban? Támogasd a teszt költségét, hogy kideríthessük!
FOGYASZTÓ
Mi mindent tud a jó árazás?
Régi vita a marketingesek között, hogy mivel lehet könnyebben levenni a vásárlót a lábáról – a termék leírásával vagy a kedvező árral, a kerek vagy a „bonyolult” árral? Új kutatási eredmények ezekre a kérdésekre adnak választ.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
A babák bőre védelemre szorul
Hogyan ápoljuk a babák bőrét? Milyen babafürdetőt vagy krémet használjunk, és melyeket kerüljük el? Az alábbiakban kozmetikus szakértőnk ezekre a kérdésekre ad választ.
FOGYASZTÓ
A vásárlás fájdalma
Agykutatások kimutatták, hogy a pénzkiadás a fájdalomérzethez hasonló folyamatot generál az agyban. Ezért dőlünk be könnyebben „csomagban” kapott vagy kártyás vásárlási lehetőségnek, még ha összességében drágább is.
FOGYASZTÓ
Így segítsd a gyerekedet, hogy tudatos médiafogyasztó legyen!
Internet, TV, chatszoba – csak néhány a gyerekeinkre leselkedő veszélyek közül. Segíts nekik tudatosan használni a médiát, és kivédeni a veszélyforrásokat!
BABA-MAMA, BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Gyerekkönyvek környezetvédelemről és a másságról 3-12 éves korig
Egy-egy jól megválasztott mesekönyvvel nyitottá, érzékenyebbé tehetjük csemetéinket olyan témák iránt, mint a környezet- és természetvédelem, vagy a másság elfogadása. 2015-ben és korábban megjelent mesekönyvet ajánlunk.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Felboruló etetőszékek, ftalát tartalmú pelenkázó lapok az NFH tesztjén
Etetőszékeket, pelenkázó lapokat és pelenkákat vizsgált az NFH. A vizsgálat során 2 db etetőszék, illetve 1 db pelenkázó lap nem felelt meg a termékbiztonsági követelményeknek. A pelenkák nedvszívó képességében pedig nagyon nagy különbség volt.