Találat a #Baba, gyerek, #Reklám címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Mit jelentenek a kozmetikumokon lévő címkék?
Összeszedtük a leggyakoribb termékcímkéket, amelyek azt jelzik, hogy egy kozmetikum nem káros az egészségre és környezetbarát.
BABA-MAMA, BOLYGÓ, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Gyerekkönyvek karácsonyra környezetvédelemről, tabu témákról
Egy-egy jól megválasztott mesekönyv nyitottá teheti a csemetéinket, és segít elindítani a párbeszédet a szülő és gyerek között, akár tabu témákról is: környezet- és természetvédelem, jó és rossz, élet és halál, másság elfogadása. Idén is összeszedtünk néhány könyvet, amelyek nekünk tetszettek.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
A szöveg fontos, nem a kép – egészséggel kapcsolatos állítások élelmiszereken
“Csökkentett zsírtartalmú” , “erősíti a csontokat”. Vajon mennyire hatnak ránk ezek a mondatok, ha az élelmiszer csomagolásán látjuk? Az egészséggel kapcsolatos állítások vásárlásösztönző hatását vizsgálta egy nemzetközi kutatócsoport. Az eredményekből szemezgettünk érdekes adatokat.
FOGYASZTÓ
Még mindig sok a jogsértő reklám
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2015-ös átfogó, reklámtevékenységet ellenőrző tesztjén a vizsgált reklámok 13%-ában talált jogsértést.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, Zöld Otthon mindenkinek
Mire figyeljünk gyerekjáték vásárlásakor?
Ha biztonságos terméket akarunk választani gyerekünknek, érdemes tisztában lenni azzal, hogy mit jelentenek a játékokon található jelölések.
FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT
Áruházi polctrükkök, amikkel érdemes tisztában lenni
Miért van az, hogy bizonyos termékeket nem találunk meg az üzletekben, míg mások rögtön feltűnnek, szem előtt vannak?
FOGYASZTÓ
Hogyan lesz a zsezsgésből átverés – azaz a „buzz marketing” etikai határai
Amerikai civil szervezetek vizsgálatot kezdeményeztek a leplezett marketingtechnikák egyre terjedő használatával kapcsolatban. Etikátlannak tartják, hogy bizonyos cégek a gyanútlan fogyasztók személyes életterét észrevétlen reklámüzenetekkel bombázzák.
FOGYASZTÓ
A reklámok üres ígéretei
A cipőtől menő leszel mint Beckham, az autód jobb szülővé tesz és dezodor segít megtalálni az egyediséged. Csak néhány a reklámok abszurd ígéretei közül.
FOGYASZTÓ
4 trükk, hogy elejét vedd a gyermek bolti hisztijének
Gyerekkel, gyerekekkel vásárolni nehéz, nem véletlenül: rájuk, feléjük is marketingtrükkök tömkelege zúdul, nem csak a felnőttekre. Most néhányat kiemeltünk, hogy könnyebben el tudjuk kerülni a hisztit.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Termékteszt: zsírkréták
Minden gyerek megkóstolja a zsírkrétát! Csak nehogy ólmot egyen vele. A Tudatos Vásárlók Egyesülete 20 csomag zsírkréta ólomtartalmát és használhatóságát vizsgálta meg. Vajon kimutatható az ólom a termékekben, jól használhatóak a kréták, számít a termék gyártási helye?