Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #Tesztek címkére
Cikkek rendezése
DIVAT, FOGYASZTÓ
A színpadi fejfedőknek nem kell reklám
A színház és a film azért kápráztat el, mert minden eszközével azon fáradozik, hogy kizökkentsen bennünket a való életből: így vagy úgy, de meséljen nekünk.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Német biobarométer: több organikust a gyerekeknek
Nyilvánosságra hozták a negyedik német reprezentatív biotermék-fogyasztói felmérés, a biobarométer eredményeit.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Az Olimpiáért izzadni
Mi rejlik olimpia-logós pólóink és a legmenőbb sportcipők márkái mögött? A CorpWatch utánanézett: kik és hogyan gyártják és gyártatják kedvenc sportöltözékeinket.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Fehérebb a fehérnél? – A fogmosás etikai dilemmái
Mi minden húzódhat ragyogó mosolyunk mögött? Nem csak széles jókedvünk. A fogkrémek összetevőinek és előállítási módjának köszönhetően nem egy esetben a kozmetikai kísérletek során felhasznált állatok, vagy éppen folyóink élővilága fizeti meg az oly hőn áhított tökéletes mosolyt.
BOLYGÓ, DIVAT, FOGYASZTÓ
Ne piszkítsd be szeretetedet szennyes arannyal!
Az aranybányászat súlyos környezeti és társadalmi hatásaira hívja fel a figyelmet az a nemzetközi kampány, amely az aranyékszerek bojkottjára szólít fel. Írd alá te is az online petíciót!
DIVAT, FOGYASZTÓ
A színfalak mögött: A pamutpóló
’A színfalak mögött’ sorozatban ezúttal a pamutpólókat vesszük górcső alá. Milyen és mekkora környezeti és társadalmi „mellékhatása” van az általunk annyira kedvelt pamutpólóknak?
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Kölyökbarát védjegy
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által nemrégiben elindított Kölyökbarát védjegy programot vesszük górcső alá. Kíváncsiak voltunk arra, mik a program céljai, korlátai és mennyire foglalja magában a termékek környezeti és társadalmi hatásainak szempontjait. Az eredményekről egy apuka számol be.
Zöld Otthon mindenkinek
A REACH magyar vonatkozásai és hatása a vegyiparra
Az EU új vegyi anyag politikája nagymértékben átalakítja a vegyi anyagok regisztrációját, értékelését és engedélyezését.
Zöld Otthon mindenkinek
REACH: az EU vegyianyag-politika reformja
A REACH célja, hogy a vegyi anyagokat forgalomba kerülésük előtt egészségügyi és környezetvédelmi szempontból ellenőrizzék. A tervezet elsődleges jelentősége, hogy szemléletet vált: ezentúl a gyártó felelőssége lesz bizonyítani termékének biztonságosságát.
BABA-MAMA, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Néhány termék vegyianyag-tartalma egy átlagos lakásból és kertből
Az emberek szervezetében több száz mesterségesen előállított vegyi anyag található. Néhány példa ezek közül.