Találat a #Baba, gyerek, #Ép test, #Testápolás, tisztálkodás, #Tesztek címkére
Cikkek rendezése
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Amerikai szülők perre mennek az egészségtelen ételek reklámjai ellen
Amerikai fogyasztóvédő szervezetek beperelték a Kellogg’s gabonapehely-gyártó céget és a gyerekműsorokat sugárzó Nickelodeon TV-csatornát, azzal a céllal, hogy a cégek szüntessék be a cukros ételek reklámjainak sugárzását. A pereskedők azt követelik, hogy a két cég a tévéből és az internetről is távolítsa el a gyerekeket célzó, egészségtelen ételeket népszerűsítő reklámokat.
BABA-MAMA, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
A Nestlét ismét a babatápszer szelleme kísérti
A Nestlé egyik terméke kapcsán Európán nemrég újabb élelmiszer-pánik söpört végig. A botrány a nyolcvanas évek egyik nagyszabású élelmiszer-bojkottjának emlékét idézte fel, amit a cég inkább feledtetni próbál.
Uncategorized
Ökolimpia – Zöld dicséret a torinói olimpia szervezőinek
Aki szeretné azt hinni, hogy az olimpia a nemzetek nemes versenyének szép hagyománya, annak jó szórakozást kívánunk a következő hetekre. Aki azonban a kákán is csomót keres és kíváncsi rá, milyen környezetvédelmi kérdéseket vet fel egy többtízezer embert megmozgató rendezvény, az olvasson tovább.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Jogsértő az Unilever összehasonlító reklámja
A Gazdasági Versenyhivatal szerint az Unilever Magyarország Kft. a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított azzal, hogy reklámjaiban az általa gyártott Dove Intenzív krémnek a versenytárs Nivea kréménél jobb hidratáló és gyorsabb beszívódó képességet tulajdonított.
FOGYASZTÓ, SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
257 millió forintos bírság megtévesztő fogkrémreklám miatt
A Gazdasági Versenyhivatal 257 millió forint bírságot szabott ki a Colgate-Palmolive Magyarország Kft.-ra, amiért televíziós reklámjaiban azt állította, illetve sugallta, hogy a Colgate Total fogkrémek valamennyi más fogkrémnél hatásosabbak.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Üdítőipar nyomás alatt: önszabályozással a gyermekkori elhízás ellen
Alig egy hete adtunk hírt arról, hogy az Európai Bizottság egészségügyi biztosa nemrégiben harcot hirdetett a gyermekkori elhízás és egészségtelen táplálkozás ellen. A kezdeményezés első jelentős sikere: az üdítőitalgyártók önszabályozásának köszönhetően az uniós országokban ezentúl nem jelenhetnek meg üdítőital hirdetések a 12 éven aluli gyermekeket megcélzó médiumokban.
BABA-MAMA, Zöld Otthon mindenkinek
Mobiltelefonok hatása a gyerekekre
Ausztráliában hosszú távú kutatás indult annak kiderítésére, hogy a gyerekek és a fiatalok jobban ki vannak-e téve a mobiltelefonok által kibocsátott sugárzások káros hatásainak, mint a felnőttek.
BABA-MAMA, FOGYASZTÓ, KONYHA ÉS KERT, Zöld Otthon mindenkinek
Élelmes ígéretek
Tavaly januárban a túlsúlyos európaiak egyre növekvő számától megrettenő EU önszabályozásra szólította fel az élelmiszeripari cégeket. A folyamat mára hozzánk is begyűrűzött.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG
Veszélyes divat a szoláriumozás – komolyabban kellene venni az intelmeket!
A bőrgyógyászok évek óta kongatják a vészharangot, hogy a szoláriumokat ésszerűtlenül használók súlyos veszélyeknek teszik ki magukat. Ma már az ENSZ Egészségügyi Szervezetének (WHO) jelentése is arra figyelmeztet, hogy a bőrrákos megbetegedések járványszerű terjedése várható, amennyiben az emberek nem hagynak fel a mértéktelen szoláriumozással.
SZÉPSÉG-EGÉSZSÉG, Zöld Otthon mindenkinek
Testápoló (?) szerek
A reklámokkal ellentétben a testápoló szer használatával nem feltétlenül lesz egészségesebb a bőrünk, sőt túlzott használatuk maradandó egészségkárosodáshoz vezethet.