Találat a #Állatvédelem, #Egészség, betegség, gyógyulás, #Hús, vegetáriánus, #Nagylátószög címkére
Cikkek rendezése
KONYHA ÉS KERT
Legyen a Te kávézód, éttermed is zöld!
Elindult a Jövő-t-Evő program azoknak a fenntarthatósági eszközöknek a bemutatására, amelyet a vendéglátóhelyek és rendezvényszervezők beépíthetnek mindennapi működésükbe. Ha már zöld vagy, ott a helyed! Ha még nem, akkor is!
KÖZÖSSÉGI MEZŐGAZDÁLKODÁS
Közösség által támogatott mezőgazdaság Lengyelországban
A TVE munkatársai és önkéntesei Varsó környékén ismerkedtek a közösségi mezőgazdálkodással. Az útról egy lelkes kezdő gazdálkodó, Petersné Balázs Ildikó beszámolóját olvashatjátok.
KONYHA ÉS KERT
7 tipp a fenntartható étkezéshez
Több zöldség, hüvelyes és helyi alapanyag, tervezés, adagolás – csak néhány tipp, hogyan lehet nem csak egészséges de környezetkímélőbb az étkezésed.
Zöld Otthon mindenkinek
Nem árt néha egy kis illatszünet
Az illatozó háztartási és kozmetikai szerek a leggyakoribb szereplői a reklámoknak, és sokat költünk rájuk. Néha azonban érdemes elkerülni, csökkenteni vagy szüneteltetni a használatukat.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Tippek sikkes és etikus ruhatárhoz
Szeretnéd tudni, melyek a „jó” márkák, hol érdemes vásárolni – vagy épp hol ne? Sajnos nem olyan egyszerű jó és rossz kategóriákba sorolni a divatcégeket.
Zöld Otthon mindenkinek
82 illat, amit inkább kerülj el
Ember- és állatkísérletek eredményei alapján állították össze a jelölendő allergén illatanyagok listáját.
DIVAT, ETIKUS KERESKEDELEM, FOGYASZTÓ
Épp elájul, aki a pólódat varrta
Zara, Tesco (F&F), H&M, Armani – egy átfogó kutatás megmutatta, mennyire érdekli a világ 50 legnagyobb ruházati cégét az, hogy a termékeiket varró, ázsiai gyárakban dolgoztatott százezrek keresete elérje a létminimumot.
Uncategorized
Zöldülő online piacterek
Az online piacterek támogatják a tárgyak túlélését, s ezzel a tudatos fogyasztást. Emellett intenzív és profi marketingjükkel állandóan vásárlásra ösztönöznek. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segítik a legnagyobb online piacterek a valóban környezettudatos döntéseket.
Zöld Otthon mindenkinek
Nemcsak a szagok támadnak, az illatok is
Illatos szappan, sampon, dezodor, mosószer, mosogatószer, öblítő, vécépapír, papírzsepi, kézkrém, törlőkendő, légfrissítő – a mindennapok részei. Nem csoda, hogy ennyien allergiásak. Útmutató a felismeréshez és a megelőzéshez.
FOGYASZTÓ
Fogyasztóvédelem és fenntarthatóság kéz a kézben
A világ egy óriási lehetőséget szalasztana el, ha nem fűzné szorosabbra a kapcsolatot a fogyasztóvédelem és a fenntartható fejlődés között – magyarázza Amanda Long, a Fogyasztóvédelmi Világszervezet főigazgatója.